مقدار مالیات منتشر شده نفت ستاره خلیج فارس در فضای مجازی دقیق نیست

به گزارش وبلاگ لین هوان، خبرنگاران/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مالیات و عوارض مربوطه و نحوه پرداخت و سایر موارد قانونی این بنگاه ها باید به وسیله مدیران کل اقتصاد دارائی و امور مالیاتی هرمزگان معین و معین گردد.

مقدار مالیات منتشر شده نفت ستاره خلیج فارس در فضای مجازی دقیق نیست

منصور آرامی در گفت و گو با وبلاگ لین هوان، اضافه کرد: در راستای مصوبات انقلابی، محرومیت زدایی و عدالت محور مجلس شورای اسلامی، پالایشگاه نفت ستاره به همراه تعداد دیگری از بنگاه های مالی که محل فعالیت شان در استان است، ملزم به پرداخت مالیات و عوارض دراستان هستند.

نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس با اشاره به اقدام مجلس یازدهم در راستای محرومیت زدایی و برقراری عدالت در استان ها، توضیح داد: در ردیف 2 - بند دال - تبصره 6 قانون بودجه 1400 واحد های تولیدی و پیمانکاران طرح های واقع در استان، ملزم شدند مالیات و عوارض ارزش اضافه کرده خود را با رعایت سایر بندهای قانونی به حساب استان محل فعالیت خود واریز نمایند.

آرامی ادامه داد: سازمان امور مالیاتی کشور موظف است گزارش عملکرد این بند قانونی را هر سه ماه به دیوان محاسبات کشور ارائه کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به آمار هایی که از اندازه مالیات نفت ستاره خلیج فارس در فضای مجازی منتشر شده آن را دقیق ندانست و اعلام نمود: مالیات و عوارض مربوطه و نحوه پرداخت و سایر موارد قانونی این بنگاه ها باید به وسیله مدیران کل اقتصاد دارائی و امور مالیاتی هرمزگان معین و معین گردد.

آرامی بعلاوه با درخواست از مدیرکل دیوان محاسبات استان خواهان نظارت دقیق براجرای این بند مهم قانون بودجه 1400 شد و در خاتمه کوشش های استاندار، مجمع نمایندگان، رئیس کل دادگستری هرمزگان، دادستان و سایر دستگاهای اجرایی برای اجرای این بند قانونی را ستودنی دانست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مقدار مالیات منتشر شده نفت ستاره خلیج فارس در فضای مجازی دقیق نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقدار مالیات منتشر شده نفت ستاره خلیج فارس در فضای مجازی دقیق نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید