مقاله: آشنایی با انواع آجر و سفال

به گزارش وبلاگ لین هوان، از فشردن خاک رس داخل قالب ساخته می گردد. چهار طرف آن نما دارد. نیاز به اندود ندارد. در حال حاضر فقط آجر سفال قرمز به این روش تولید می گردد. این محصول به صورت تمام اتوماتیک تولید می گردد. قیمت آجر سفالی قرمز را مشاهده کنید.

مقاله: آشنایی با انواع آجر و سفال

آجر سفال یا تیغه سفالی یا بلوک سفالی، از جمله مصالح بنایی پرکاربرد در ساختمان است. آجر سفالی بلوکی مکعبی شکل با سوراخ های افقی است. قیمت آجر سفال بر اساس کیفیت و ابعاد آن تعیین می گردد. کاربرد آجر سفالی در ساختن تیغه های ساختمان است. تیغه سفالی بر خلاف آجر مقاومت فشاری بالایی ندارد.

آجر از پختن خاک رس به دست می آید و در ابعاد و رنگ های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. برای ساخت آجر ابتدا خاک رس مرغوب و باکیفیت را عمل آوری کرده و گل آن را درست می کنند. سپس گل رس در قالب هایی با ابعاد استاندارد ریخته و خشک می شوند. این مرحله خشت زنی یا قالب گیری نام دارد. خشت پس از خشک شدن به کوره آجرپزی می فرایند و مرحله نهایی عملیات پخت آجر انجام می گردد. آجرها در کوره ای پخته می شوند کیفیتی متفاوت دارند.

انتخاب سقف کاذب مناسب در اجرای آسمان مجازی ضروری تلقی میگردد. سازه سقف دارای تنوع بسیاری است که مشتری می تواند با توجه به بودجه و سلیقه خود نوع آن را انتخاب نماید. لازم به ذکر است که می توان در فضای مورد نظر از انواع دیگر سقف کاذب استفاده کرد و فقط در قسمتی که آسمان مجازی نصب می گردد از سازه سقف کاذب استفاده نمود.

منبع مقاله: آشنایی با انواع آجر و سفال

به "مقاله: آشنایی با انواع آجر و سفال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با انواع آجر و سفال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید