مشخصات پوکو M4 5G فاش شد

به گزارش وبلاگ لین هوان، پوکو یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی محسوب می گردد که در کشورهای مختلف هواداران پروپاقرص زیادی دارد. این برند مرتبا گوشی های تازهی را راهی بازار می نماید و به نظر می رسد در آینده نزدیک قرار است شاهد رونمایی از گوشی پوکو M4 5G باشیم. همانطور که احتمالا می دانید، گوشی های پوکو معمولا گوشی های کاملا تازهی نیستند و عمدتا همان گوشی های فعلی شیائومی و ردمی به حساب می آیند که با نامی تازه راهی بازارهای مختلف می شوند.

مشخصات پوکو M4 5G فاش شد

بر اساس تصاویر و اطلاعات منتشر شده، گوشی پوکو M4 5G از نمایشگر 6.58 اینچی LCD با رزولوشن FHD+ و رفرش ریت 90 هرتز بهره می برد. بعلاوه گفته می گردد نمایشگر این گوشی از نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز پشتیبانی می نماید. این یعنی نمایشگر گوشی موردنظر تفاوتی با مدل پرو ندارد ولی تفاوت کلیدی آن ها مربوط به چیپست است. به طور تعیین اگرچه مدل پرو با چیپست دایمنسیتی 810 راهی بازار شده، ولی شیائومی برای مدل استاندارد این گوشی میخواهد از تراشه دایمنسیتی 700 استفاده کند.

در پنل پشتی آن هم قرار است بار دیگر با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی روبه رو شویم. اما دیگر شاهد دوربین اولترا واید نخواهیم بود و در عوض یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی جای آن را پر می نماید. بعلاوه در حفره نمایشگر این گوشی دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی شده است. لازم به ذکر است مدل پرو از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره می برد.

باید خاطرنشان کنیم پوکو M4 5G تا حد زیادی همان ردمی 10 5G به شمار میرود که البته تفاوت هایی با آن دارد. به عنوان مثال این گوشی ردمی از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی استفاده می نماید که این یعنی مدل پوکو در این زمینه حرف بیشتری برای گفتن دارد. بعلاوه برخلاف مدل ردمی، این گوشی پوکو از گواهی IP52 بهره می برد. البته داشتن این گواهی به معنای ضد آب بودن گوشی نیست اما احتمالا در صورتی که به طور تصادفی مقداری آب به بدنه گوشی پاشیده گردد، احتمالا در این شرایط آسیب خاصی به گوشی نمی رسد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توانیم به وزن 200 گرمی بدنه و بعلاوه ماژول دوربین بسیار بزرگ اشاره کنیم که به ویژگی مشترک بسیاری از گوشی های پوکو تبدیل شده است.

انرژی پوکو M4 5G از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد و با توجه به سرعت شارژ ردمی 10 5G، به احتمال زیاد این گوشی هم از سرعت شارژ 18 وات پشتیبانی می نماید. لازم به ذکر است گوشی پوکو F4 GT فقط چند روز قبل معرفی گردید و هنوز گزارش موثقی در خصوص تاریخ معرفی این گوشی تازه منتشر نشده است. اما با توجه به حجم زیاد تصاویر و اطلاعات فاش شده، احتمالا طی روزها یا هفته های آینده شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات پوکو M4 5G فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات پوکو M4 5G فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید