بهترین هاست سایت فروشگاهی

به گزارش وبلاگ لین هوان، امروزه در دنیای فراگیر تجارت الکترونیک، داشتن یک وب سایت فروشگاهی قدرتمند و با امکانات مختلف بسیار مهم و حیاتی است. اینکه شما در کسب وکارتان بهترین باشید و بتوانید مشتریان بسیاری را جذب خود کنید لازمه کار شماست. اما چگونه می توان در میان رقبا بهترین بود؟

بهترین هاست سایت فروشگاهی

مولفه های بسیاری برای بهترین بودن تأثیر گذارند؛ از بحث طراحی سایت و ظاهر آن گرفته تا سرعت آن، سئو سایت و… . اما یکی از مهم ترین مواردی که می تواند روی فروش سایت فروشگاهی تأثیرگذار باشد، کیفیت هاست است. اگر از هاست های بی کیفیت استفاده کنید به شدت روی سرعت و منابع مصرفی سایت تأثیرگذار خواهد بود و کاربران ممکن است با خطاهای بسیاری در زمان بازدید وب سایت شما روبرو شوند. همراه ما باشید تا گام به گام شما را در مسیر انتخاب بهترین هاست سایت فروشگاهی همراهی کنیم.

در این مطلب می خوانید:

Toggle
  • گام به گام: راهنمای انتخاب بهترین هاست برای سایت فروشگاهی
  • معرفی شرکت های هاستینگ معتبر برای خرید بهترین هاست فروشگاهی
    • نت افزار
    • ایران سرور
    • میزبان فا
    • راست چین کلود

گام به گام: راهنمای انتخاب بهترین هاست برای سایت فروشگاهی

شاید برای شما سؤال پیش بیاید که بهترین هاست سایت فروشگاهی چه امکاناتی دارد؟ بیایید نگاهی به یک سری از امکانات هاست فروشگاهی مناسب بیندازیم.

  • فضای میزبانی: فضای میزبانی به مقدار مقدار فضایی اشاره دارد که برای فایل های شما در اختیارتان قرار می گیرد. این مقدار باید با نیازهای سایت شما هماهنگ باشد. درصورتی که فضای هاست قرار گرفته برای شما کافی نباشد می بایست از هاست دانلود و سرور استفاده کنید تا مسئله ای برای شما به وجود نیاید.
  • پهنای باند: پهنای باند در هاست سایت فروشگاهی مقدار ترافیکی است که سایت شما می تواند مصرف کند اگر آمار بازدید بالایی دارید حتماً به فکر ارتقا پنل هاست متناسب با مقدار بازدید باشید.
  • اددان دامین: این امکان به شما اجازه می دهد تا چندین دامنه مستقل را روی یک هاست میزبانی کنید. البته که درصورتی که قصد دارید به صورت حرفه ای کسب وکارتان را جلو ببرید این موضوع نمی تواند گزینه مناسبی برای شما باشد و شما می بایست برای هر سایت خود از یک هاست مجزا استفاده کنید. ضمن اینکه اغلب شرکت های هاستینگی که ادآن دامین های نامحدود دارند کیفیت خوبی ندارند!
  • پارک دامنه: این ویژگی به شما اجازه می دهد چندین دامنه را به یک دامنه اصلی متصل کنید.
  • ساب دامنه: این ویژگی به شما اجازه می دهد زیر دامنه هایی برای سایت اصلی خود ایجاد کنید. مثلاً دامنه اصلی google.com از ساب دامنه هایی مثل mail.google.com استفاده می کند.
  • دیتابیس: این امکان در بهترین هاست سایت فروشگاهی برای راه اندازی سایت های پویا و استفاده از سیستم های مدیریت محتوا استفاده می شود.
  • کنترل پنل مدیریت: امکان مدیریت کامل سرویس های هاست فروشگاهی را از طریق یک رابط کاربری به نام کنترل پنل هاست ارائه می شود. کنترل پنل هاست می تواند انواع مختلفی مانند سی پنل و دایرکت ادمین داشته باشد.
  • پشتیبان گیری کامل: امکان بکاپ گیری کامل از سایت های فروشگاهی بسیار مهم است چون بازدید کننده و تراکنش ها زیاد است. سعی کنید از وب سایت هایی هاست خریداری کنید که بک آپ روزانه، هفتگی و ماهانه به صورت اتوماتیک داشته باشند؛ البته لازم به ذکر است که شما نباید متکی به بک آپ هاستینگ باشید و خودتان هم باید گاهی از سایت خود بک آپ بگیرید؛ خصوصاً قبل از زمان هایی که قرار است تغییرات مهمی را روی سایت خود اعمال کنید.
  • آپ تایم بالا: یعنی تضمین دردسترس بودن سرور بالای 99٪. البته که تقریباً می توان گفت محال است که شرکت هاستینگی آپ تایم 100% داشته باشد؛ ولی سعی کنید برای سایت فروشگاهی هاست هایی که آپ تایم 99.99% دارند، استفاده کنید.
  • گواهینامه SSL: برای ارتقای امنیت و اعتماد مشتریان سایت فروشگاهی گواهی نامه ssl ضروری است این گواهینامه هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی قابل استفاده است که درصورتی که وب سایت حرفه ای دارید پیشنهاد می کنیم از نسخه پولی آن استفاده کنید.
  • امنیت بالا: داشتن فایروال های قدرتمند در هاست های فروشگاهی برای محافظت از سایت شما در برابر حملات مخربی چون DDOS از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

معرفی شرکت های هاستینگ معتبر برای خرید بهترین هاست فروشگاهی

بعد از اینکه به درک کاملی از مولفه های انتخاب بهترین هاست سایت فروشگاهی رسیدیم نوبت به انتخاب یک هاست با ویژگی های گفته شده از بین شرکت های هاستینگ مختلف است. در حال حاضر شرکت های هاستینگ مختلفی در ایران فعالیت می کنند که برخی از آن ها هم بسیار مطرح هستند؛ البته خیلی از آن ها هم با زیادشدن تعداد مشتری هایشان متأسفانه کیفیت خود را ازدست داده اند. با ما همراه باشید که 5 شرکت هاستینگ معتبر را به شما معرفی کنیم.

  • نت افزار

یکی دیگر از وب سایت های قدیمی در زمینه ارائه هاستینگ شرکت نت افراز است. این وب سایت با ارائه پنل های مختلف دست کاربران را برای انتخاب باز گذاشته و کاربران می توانند با هزینه های مناسب از خدمات هاستینگ این شرکت بهره مند شوند.

  • ایران سرور

ایران سرور هم از وب سایت های دیگری است که همواره در بین چند شرکت هاستینگ برتر حضور داشته است. البته علی رغم پشتیبانی مناسب و سرویس های خوب این شرکت به دلیل بالابودن هزینه های هاست و سرور آن شاید خیلی از افرادی که سایت نوپایی دارند قادر به پرداخت این هزینه ها نباشند؛ ازاین جهت برای کسانی که قصد خرید هاست ارزان دارند استفاده از هاست های ایران سرور توصیه نمی شود.

  • میزبان فا

میزبان فا نیزخدمات هاست خود را با قیمت مناسبی ارائه می کند. به همین جهت افرادی که قصد خرید هاست مالی و کم حجمی را برای وب سایت خود یا کارفرما را دارند می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

  • راست چین کلود

اگر در زمینه طراحی سایت فعالیت می کنید به احتمال 99% با وب سایت راست چین آشنایی دارید. شرکت راست چین در زمینه فروش قالب و افزونه وردپرس فعالیت می کند و اخیراً یکی از خدمات با کیفیتی که این وب سایت ارائه داده است فروش دامنه و هاست های قدرتمند با سرورهای نسل 9 و 10 می باشد. اگر تا حالا از این موضوع با مطلع نبودید پیشنهاد می کنیم حتماً به سایت سری بزنید و امکانات هاست حرفه ای این سایت را بررسی کنید.

پرو هاست وردپرس راست چین کلود یک سرویس میزبانی وب باکیفیت است که برای سایت هایی که با سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهینه شده است. هاست وردپرس پرسرعت، برای انواع سایت های وردپرسی (بلاگی، فروشگاهی و…) قابل استفاده است. با خرید سرویس های هاست وردپرس (WordPress Hosting)، امکان راه اندازی سایت وردپرسی در کمترین زمان با پلن های متنوع ماهانه و سالانه وجود دارد. پلن های پروهاست راست چین را در تصویر زیر مشاهده کنید.

در نتیجه، بهترین هاست سایت فروشگاهی یک انتخاب مهم است که تاثیر بسزایی بر عملکرد، امنیت، و تجربه کاربری سایت شما دارد. باتوجه به اهمیت امکاناتی همچون پایداری، سرعت، امنیت، و پشتیبانی، همواره در پی انتخاب هاستی باکیفیت و مطمئن برای فروشگاه آنلاین خود باشید. با انجام تحقیقات دقیق و انتخاب شرکت هاستینگی مورداعتماد، می توانید از مزایای بی شماری از جمله رشد فروش، جذب مشتریان نو، و تضمین امنیت اطلاعات خود بهره مند شوید. با این توجه، سرمایه گذاری در یک هاست باکیفیت، به عنوان یکی از پایه های اصلی موفقیت در دنیای آنلاین، بسیار حیاتی و ضروری است.

منبع: شبکه چی

به "بهترین هاست سایت فروشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هاست سایت فروشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید