مجیدی درآستانه تاریخ سازی بااستقلال، نفت رکورد فرهاد را می سوزاند؟

به گزارش وبلاگ لین هوان، تیم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر میهمان نفت مسجد سلیمان است و آنها در حالی این ملاقات را انجام می دهند که با 3 اختلاف امتیاز نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده خود در صدر جدول قرار داشته و در آستانه قهرمانی نیم فصل هستند.

مجیدی درآستانه تاریخ سازی بااستقلال، نفت رکورد فرهاد را می سوزاند؟

استقلالی ها که می فرایند با صدرنشینی نیم فصل نخست را به اتمام برسانند، تنها تیم بدون شکست هستند و در صورتی که در مسجد سلیمان هم شکست نخورند، برای اولین بار در همه ادوار لیگ برتر یک نیم فصل را بدون پذیرفتن شکست به خاتمه رسانده اند که این رکورد به نام فرهاد مجیدی برای آنها ثبت خواهد شد.

باوجود انتقاداتی که از نحوه بازی های استقلال صورت می گیرد و با اینکه اغلب پیروزی های این تیم با حداقل تفاضل گل و بردهای مالی بوده است، اما آبی پوشان با برترین آمارها در تمام آیتم های جدولی در آستانه رسیدن به انتها نیم فصل هستند و می توانند برای اولین بار 15 بازی نخست خود در لیگ برتر را بدون شکست پشت سر بگذارند.

آبی پوشان در 14 بازی قبلی خود 9 پیروزی و 5 تساوی را تجربه نموده اند که در صورت پیروزی در مسجد سلیمان تعداد بردهای خود در این فصل را دو رقمی نموده و با روحیه ای مضاعف نیم فصل دوم را شروع می نماید.

ملاقات تیم های استقلال و نفت مسجد سلیمان از هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت 15:30 به میزبانی نفت در مسجد سلیمان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مجیدی درآستانه تاریخ سازی بااستقلال، نفت رکورد فرهاد را می سوزاند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی درآستانه تاریخ سازی بااستقلال، نفت رکورد فرهاد را می سوزاند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید