ماموریت قایقرانان معلول برای تکرار قهرمانی در آسیا

به گزارش وبلاگ لین هوان، سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان از اعزام این تیم به مسابقات قهرمانی آسیا تایلند در اسفند اطلاع داد و گفت: کوشش بر این است که دوباره قهرمانی خود را در آسیا تکرار کنیم.

ماموریت قایقرانان معلول برای تکرار قهرمانی در آسیا

با تورهای مالزی و سنگاپور از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

مسعود مهدوی نیا در گفت وگو با وبلاگ لین هوان، از برگزاری آخرین اردوی آمادگی تیم ملی پاراکانو با حضور 7 قایقران در دریاچه استادیوم آزادی اطلاع داد و اضافه نمود: آخرین اردوی آمادگی تیم ملی پاراکانو برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از دوم اسفند با حضور شهلا بهروزی راد، رویا سلطانی، سارا عبدالملکی، اسلام جاهد، نادر عیوضی، مسعود قیصری و امین آغنده در دریاچه استادیوم آزادی برپا می گردد و تا 28 اسفند قبل از اعزام تیم به تایلند ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در مسابقات قهرمانی آسیا نیز سهمیه قایقرانی در رشته پاراکانو توزیع خواهد شد یا خیر؟ گفت: آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه در قایقرانی معلولان خردادماه در هانوفر آلمان برگزار می گردد. این مسابقات نوعی تدارکات و آماده سازی تیم برای شرکت در قهرمانی دنیا در آلمان است. البته ما در شش دوره گذشته، قهرمان آسیا شدیم و امیدواریم در این دوره نیز قهرمانی را تکرار کنیم.

مهدوی نیا پیرامون این پرسش که با توجه به کسب تنها یک سهمیه در قایقرانی معلولان توسط شهلا بهروزی راد در پاکارانو مسافت 200 متر، انتظار کسب چند سهمیه دیگر در آلمان قابل پیش بینی است، اظهار کرد: کوشش بر این است که برای اولین بار در آلمان تعداد سهمیه های خود را افزایش دهیم حال این که امکان کسب چند سهمیه دیگر داشته باشیم، قابل پیش بینی نیست و بستگی به شرایط مسابقات دارد.

وی همچنین به حضور روانشناس، ماساژور و متخصص تغذیه در کنار تیم اشاره نمود و گفت: با همکاری کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون قایقرانی یک تیم از متخصصان تغذیه، ماساژور و روانشناس نیز کنار تیم در اردوی آمادگی حضور خواهند داشت تا تیم قدرتمندی را به مسابقات آینده و بویژه کسب سهمیه اعزام کنیم.

مهدوی نیا در خاتمه در پاسخ به این پرسش که آیا تمام نفرات حاضر در اردوی آمادگی به قهرمانی آسیا تایلند اعزام خواهند شد یا خیر؟ اضافه نمود: ورزشکاران حاضر در اردوی آمادگی در چند مرحله از نظر آمادگی جسمانی، رقابتی و روانشناسی مورد ارزیابی قرار می گیرند و در نهایت بهترین ها راهی تایلند می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ماموریت قایقرانان معلول برای تکرار قهرمانی در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت قایقرانان معلول برای تکرار قهرمانی در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید