سیل و رانش زمین در کانادا دستکم چهار کشته برجای گذاشت

به گزارش وبلاگ لین هوان، سیل و رانش زمین در یکی از استان های کانادا، به کشته شدن دستکم چهارنفر و تخریب زیرساخت های ارتباطی منجر شد.

سیل و رانش زمین در کانادا دستکم چهار کشته برجای گذاشت

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ لین هوان، سیل و رانش زمین در استان بریتیش کلمبیا کانادا دستکم پنج کشته برجای گذاشته و خسارات سنگینی به این استان وارد نموده است.

به نوشته خبرگزاری رویترز، بارش کم سابقه در بریتیش کلمبیا، موجب اخلال و فلج شدن بخش هایی از این استان و کمبود مواد غذایی و سوخت شده است. روز شنبه مقامات این استان کانادا اعلام کردند اجساد سه نفر را پیدا نموده اند. روز دوشنبه نیز جسد یک فرد پیدا شده بود. عملیات بیرون کشیدن یک فرد دیگر از میان گل و لای نیز تا به امروز ناموفق بوده است.

رویترز نوشت، این استان غربی کانادا ظرف دو روز به مقدار چند ماه بارش دریافت نموده که به چنین پدیده ای رودخانه جوی گفته می گردد. این بارندگی ها جاده ها و ریل های راه آهن را شسته و ارتباط شهر ونکووِر و بخش های پایینی این استان و باقی منطقه ها آن را قطع نموده است.

طبق پیش بینی های اجرا شده، سیستم آب وهوایی مشابهی قرار است روز یکشنبه بخش های شمالی بریتیش کلمبیا را در بر گرفته و بارش های شدیدی را در پی خواهد داشت.

کانادا از یکشنبه هفته گذشته شاهد طوفان های متعددی بوده که بسته شدن خطوط لوله گاز، دو خط مهم راه آهن شرق به غرب و ممانعت از رسیدن کالا و سوخت از بندر ونکوور به دیگر نقاط کشور شده است. در حال حاضر کوشش برای تخلیه حدود چهارده هزار نفر از استان پسیفیک کانادا نیز ادامه دارد.

شرکت راه آهن کانادین پسیفیک ریل وِیز اعلام نموده تعمیر زیرساخت های آسیب دیده بدون وقفه ادامه خواهد داشت و تا اواسط هفته آینده خدمات این شرکت از سر گرفته خواهد شد.

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "سیل و رانش زمین در کانادا دستکم چهار کشته برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیل و رانش زمین در کانادا دستکم چهار کشته برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید