سه چهارم بریتیش کلمبیایی ها خواستار ممنوعیت فروش مسکن به سرمایه گذاران خارجی هستند

به گزارش وبلاگ لین هوان، نظرسنجی جدید شرکت ریسرچ به این نتیجه رسیده که بیش از سه چهارم از بریتیش کلمبیایی ها حامی اجرایی کردن قوانینی هستند که باعث می گردد خارجی ها اجازه نداشته باشند در کانادا صاحب ملک شوند.

سه چهارم بریتیش کلمبیایی ها خواستار ممنوعیت فروش مسکن به سرمایه گذاران خارجی هستند

جهت دریافت خدمات آلاچیق چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

در نظرسنجی آنلاینی که از یک نمونه استانی گرفته شد، 78 درصد از بریتیش کلمبیایی ها حامی قوانینی مشابه با قوانینی بودند که در حال حاضر در نیوزیلند اجرا می گردد. 15 درصد مخالف چنین حرکتی بودند و 7 درصد گفتند نظری ندارند.

نیوزیلند قوانینی اجرایی نموده که به خارجی ها اجازه نمی دهد در کشور صاحب ملک بشوند. استثناهایی برای خارجی هایی وجود دارد که شرایط سکونت در نیوزیلند دارند و همچنین شهفرایندانی اهل استرالیا و سنگاپور که دلیل آن توافق های تجاری موجود است.

ماریو کانسکو رییس شرکت ریسرچ می گوید: ایده جلوگیری از صاحب ملک شدن خارجی ها در کانادا در میان تمام گروه های آماری در بریتیش کلمبیا محبوب است. گروه هایی که بیشترین حمایت را از این تغییر کردند ساکنان ونکوور آیلند (88 درصد) و افراد بین 35 تا 54 سال (همچنین 88 درصد) بودند.

حمایت عمومی برای سیاست های خاص در ارتباط با مسکن که توسط دولت فعلی بریتیش کلمبیا اجرا شده اند در سراسر استان هنوز بالاست.

تقریبا چهار نفر از هر پنج بریتیش کلمبیایی (79 درصد) با تصمیم اتخاذ شده مبنی بر اعمال مالیات خریداران خارجی 15 تا 20 درصدی و همچنین گسترش دادن مالیات خریداران خارجی به مناطق واقع در خارج از مترو ونکوور موافق هستند.

درصدهای مشابه و بالایی از بریتیش کلمبیایی ها همچنین با اعمال مالیات سفته بازی در مناطق شهری خاص موافق هستند. هدف اصلی این مالیات مالکان خارجی و داخلی خواهد بود که مالیات بر درآمد بسیار کمی در استان پرداخت می نمایند.

درصد زیادی (77 درصد) همچنین موافق اعمال مالیات برای افرادی هستند که مالک املاک دوم و چندم هستند که دیگر اجاره نمی فرایند. آن ها همچنین از معرفی شدن یک مالیات 0.2 درصدی بر ارزش خانه های بین 3 تا 4 میلیون دلار و یک مالیات 0.4 درصدی برای خانه های با ارزش بیش از 4 میلیون دلار هستند.

بیش از هفت نفر از هر 10 بریتیش کلمبیایی (72 درصد) با تصمیم مبنی بر افزایش مالیات انتقال ملک از 3 درصد به 5 درصد برای خانه هایی که ارزش شان بیش از 3 میلیون دلار است، موافق هستند. مالیات 5 درصدی فقط برای خانه هایی اعمال می گردد که ارزش شان بیش از 3 میلیون دلار است.

در سراسر استان، 57 درصد از بریتیش کلمبیایی ها فکر می نمایند اعمال دولت استانی فعلی اثرگذار خواهد بود و می تواند قیمت مسکن را مقرون به صرفه تر کند. این رقم افزایشی 8 درصدی نسبت به ماه دسامبر 2019 داشته که شرکت ریسرچ آخرین بار تحقیقات مشابهی انجام داده بود.

منبع: ایرونی ها

به "سه چهارم بریتیش کلمبیایی ها خواستار ممنوعیت فروش مسکن به سرمایه گذاران خارجی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه چهارم بریتیش کلمبیایی ها خواستار ممنوعیت فروش مسکن به سرمایه گذاران خارجی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید