ستاره اول منچستریونایتد و حمایت ویژه از پل پوگبا

به گزارش وبلاگ لین هوان، برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد می گوید که هیچ شکی در توانایی های بالای پل پوگبا وجود ندارد.

ستاره اول منچستریونایتد و حمایت ویژه از پل پوگبا

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ لین هوان، به نظر نمی رسد کسی به توانایی های پل پوگبا شک داشته باشد اما او در دوره دوم حضور خود در منچستر یونایتد نتوانسته این قابلیت ها را به نمایش بگذارد و به همین خاطر با انتقاداتی روبرو شده است؛ موضوعی که باعث شده بعضی شایعات درباره جدایی او از جمع شیاطین سرخ نیز مطرح گردد.

با این حال ستاره فرانسوی در چند بازی اخیر منچستریونایتد بسیار موثر ظاهر شده و شب گذشته در ملاقات مقابل استون ویلا پیروز شد یک پنالتی از حریف بگیرد تا برونو فرناندز آن را تبدیل به گل کند و تیم اوله گنار سولسشر به سه امتیاز بسیار مهم دست پیدا کند.

در همین ارتباط ستاره اولین روزهای منچستریونایتد یعنی برونو فرناندز به تمجید از پل پوگبا پرداخته و او را بازیکنی بسیار مهم برای این تیم تلقی نموده است. ستاره پرتغالی در این باره گفت: من فکر می کنم پل مقابل استون ویلا عملکرد سطح بالایی ارائه داد. او روی گل اول مهارت زیادی نشان داد و معتقدم که به راحتی در مصاف های یک به یک پیروز می گردد.

ما از همه توانایی های او مطلع هستیم و به آنها تردیدی نداریم. امیدوارم طرفداران نیز به توانایی های پل پوگبا شک نکنند زیرا ما می دانیم او می تواند به میدان برود و به ما یاری کند. از طرفی فکر می کنم که اعتماد به نفس او بازی و بازی بیشتر می گردد .

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ستاره اول منچستریونایتد و حمایت ویژه از پل پوگبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره اول منچستریونایتد و حمایت ویژه از پل پوگبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید