به زودی هتلی در محوطه کاخ ورسای فرانسه افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ لین هوان، هتل گراند کنترل با فرارسیدن سال 2020 در محوطه کاخ ورسای افتتاح خواهد شد و با 14 اتاق و رستوران و استخر سرپوشیده، پذیرایی شاهانه ای از مهمانان خود خواهد نمود.

به زودی هتلی در محوطه کاخ ورسای فرانسه افتتاح می گردد

گردشگران کاخ بسیار باشکوه ورسای فرانسه با فرارسیدن بهار 2020 دیگری مجبور نیستند که برای اقامتی شاهانه به جای دوری بروند. هتل گراند کنترل (Le Grand Contrôle) در محوطه همین کاخ واقع شده است و ساختمان های تاریخی نزدیک به تالار آینه به اقامتگاهی لوکس تبدیل شده اند که یک رستوران فوق العاده و استخر سرپوشیده نیز دارد و همانند جواهری در این قصر می درخشد.

برنامه های ساخت هتل گراند کنترل با فراخوان سال 2015 برای طرح های پیشنهادی تبدیل سه ساختمان قدیمی قرن 17 و 18 در مجاورت کاخ ورسای به یک هتل لوکس کلید زده شد. در وب سایت گروه هتل های Airelles Collection آمده است، برای اینکه هتل مذکور با محیط سلطنتی کاخ که در نوع خود در جهان بی نظیر است، تناسب یکپارچه ای داشته باشد، به سبک قرن هجدهم خواهد بود و کریستوفر تولمر (Christophe Tollemer)، وظیفه معماری و طراحی داخلی آن را برعهده خواهد داشت.

کاخ ورسای در زمان حکومت لوئی شانزدهم و ماری آنتوانت تا زمان انقلاب فرانسه در سال 1789، به عنوان اقامتگاه سلطنتی مورد استفاده بود. این کاخ حدوداً یک ساعت با پاریس فاصله داشته و با 2300 اتاق، تقریباً 63 هزار مترمربع وسعت دارد. املاک ورسای امروزه به حدود 800 هکتار می رسد. به زودی بازدیدنمایندگان دیگری نیازی نیست برای اقامت شبانه، از املاک ورسای بیرون بروند.

هتل گراند کنترل شامل 14 اتاق و آپارتمان، رستوران آلین دوکاسه، مرکز سلامتی و استخر سرپوشیده خواهد بود. دسترسی و تجربه های اختصاصی از کاخ ورسای نیز در اختیار مهمانان هتل قرار می گیرد. قیمت اقامت در این هتل هنوز اعلام نشده است، اما رزرو جا از ماه دسامبر شروع می گردد. نام هتل از یکی از ساختمان هایی که تغییر کاربری داده می گردد، انتخاب شده است. ساختمان گراند کنترل، در دهه 1680 به وسیله معمار فرانسوی، ژول آردوئن مانسار (Jules Hardouin Mansart) ساخته شد و از سال 1723 تا زمان انقلاب فرانسه به عنوان محلی برای مدیریت امور اقتصادی کاخ مورد استفاده بود.

هتل گراند کنترل، چشم اندازی زیبا از باغ نارنجستان پیشکش مهمانان می نماید، جایی که درختان پرتقال، لیمو، خرزهره، نخل و انار در میان گونه های فراوان این باغ به چشم می خورند و گونه های استوایی و نیمه استوایی که در طول ماه های زمستان به محوطه هایی سرپوشیده منتقل می شوند. این درختان هنگام تابستان در بیش از 1000 گلدان در فضای سه هکتاری نارنجستان گسترده می شوند، به طوری که اطراف چهار محوطه چمن کاری و حوض مدور آن را احاطه می نمایند. از این هتل بعلاوه می توان شاهد چشم انداز استخر وسیع Piece dEau des Suisses بود که در دهه 1600 به وسیله گارد سوئیسی ساخته شد.

اگر شما هم مشتاق سفر به فرانسه و بازدید از کاخ ورسای هستید می توانید به یاری وبلاگ لین هوان قیمت تور فرانسه آژانس های مسافرتی مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و تور موردنظرتان را با پایین ترین قیمت از آژانس های همکار وبلاگ لین هوان خریداری کنید.

منبع: کجارو / edition.cnn.com

به "به زودی هتلی در محوطه کاخ ورسای فرانسه افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به زودی هتلی در محوطه کاخ ورسای فرانسه افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید