چرا باید حتما در اتریش اسکی کنید

به گزارش وبلاگ لین هوان، اسکی از ورز ش های پرهیجان فصل زمستان است. برای آشنایی با پیست های اتریش، کشور اسکی، با ما همراه شوید.

چرا باید حتما در اتریش اسکی کنید

اگر این زمستان در پی مکانی برای اسکی کردن هستید، کوه های آلپ در اتریش یکی از بهترین مکان های جهان است. در اینجا، همه آن چیزی که شما بخواهید فراهم است، چه کلبه ای کوچک برای خوابیدن خود و خانواده تان، و چه مکانی تفریحی برای اسکی کردن به همراه دوستانتان. به همین دلیل است که همه مشتاقان اسکی از دامنه های آلپ در اتریش به عنوان مکانی برجسته برای اسکی کردن یاد می کنند.

این مقاله از طریق زویی وست نوشته شده است.

این مطلب تبلیغاتی، از طریق سازمان ملی گردشگری کشور اتریش تهیه شده است.

پیست های بسیار زیبای اتریش در روزهای گذشته اصلا به این شکل شیک و زیبا نبوده اند؛ روزهایی که اسکی بازها باید راستای 25 دقیقه ای و سربالایی را می پیمودند تا دوباره به شروع راستا اسکی برسند. اما حالا این پیست ها مجهز به بهترین تله اسکی های روز جهان شده اند که در راستا رو به بالا از منظره ای بسیار تماشایی برخوردار هستند. همچنین در آن سال ها حتی کوچک ترین چشمه ای هم برای استفاده مراجعین وجود نداشت، اما حالا این پیست ها مجهز به چشمه های آب گرم، سالن های خصوصی پیلاتس (نوعی ورزش همانند ایروبیک که از طریق جوزف پیلاتیچس ارتقا داده شد و بر روی جسم و روح بصورت همزمان متمرکز است)، ماساژ و گاندولاهایی (نوعی قایق) با تصاویر پانارومایی شده اند.

علاوه بر موارد بالا، همچنین باید اشاره کرد که این پیست های مجذوب کننده، امروزه به شما هتل های مجلل و رستوران های چند ستاره میشلین استار را پیشنهاد می دهند. این رستوران ها به زیبایی مجذوب کننده، جعبه های شکلات زیبای معروف، خوشامدگویی های محلی و برگزاری مراسم پس از اسکی، معروف هستند. میشلین استار، رستوران های زنجیره ای هستند که در بیشتر کشورهای جهان شعبه دارند و جعبه های زیبایی از شکلات را هم برای فروش و هم به صورت اشانتیون به مراجعین ارائه می کنند که دارای بسته بندی های جالبی هستند.

همچنین سابقه بی نظیر اتریش در این رشته را نباید فراموش کرد.

سال 1885 دراتریش بود که ورزش اسکی بسیار شکوفا شد، زمانی که ماتیاس زیدورسکی با چوب اسکی های ساده خود شروع به اسکی کردن در سراشیبی های برفی کرد، او فقط از یک میله ساده برای تغییر جهت و انجام حرکات مارپیچ استفاده می کرد. اندک زمانی پس از او بود که مسابقات اسکی سرتاسر جهان شروع به رشدی سریع کرد و پیشگامانی که در اسکی در پی اجرا و بنا نهادن تکنیک هایی تازه در این رشته بودند.

با باز شدن مدارس بی شمار آموزش اسکی، اتریش در این رشته ورزشی به ستاره ای پر آوازه تبدیل شد (اولین مدرسه اسکی در آلبرگ افتتاح شد).

هر چند که امروزه این مدارسُ بیشتر به آموزش کاروینگ (تکنیک دور زدن) بر روی یخ می پردازند، اما شما چه طرفدار اسکی باشید و چه طرفدار مراسم های پس از اسکی، بلیط اتریش برای شما فرصتی عالی برای گذراندن یک زمستان لذت بخش است.

مکان هایی که می توان در آن اسکی کرد

اتریش یکی از پربرف ترین کشورهای جهان و دارای یکی از طولانی ترین فصل های برفی در جهان و همچنین مقصدی تضمین شده برای اسکی است. از روستاهای پربرف و زیبا گرفته تا پیست های اسکی مجذوب کننده، این کشور برای هر یک از شما چیزی برای ارائه کردن دارد. آیا باز هم نیاز به انگیزه دارید؟

آرلبرگ (َArlberg)

اگرچه آلبرگ ممکن است مکانی برای ثروتمندان، مشاهیر و اشراف باشد، اما این کوه واقع شده بین دهکده های لچ و زورس (Lech and Zürs)، هیچ یک از زیبایی های ساده و بی آلایش خود، اعم از روستاهای کوهستانی شگفت انگیز، منطقه ها خالی از خودرو در اوبرلچ (Oberlech) و منطقه ها روستایی را از دست نداده است. این پیست اسکی رویایی با هتل های 5 ستاره و مجلل، یکی از زیباترین مکان های جهان برای عکاسی است.

روستای سیفلد (Seefeld)

آیا طرفدار کراس کانتری (سبکی از اسکی که هیچ گونه وسیله کمکی مثل تله اسکی یا دیگر نوع بالابرنده ها در آن استفاده نمی شود و اسکی بازها فقط با چوب اسکی های خود، مسافت زیادی را طی می کنند) هستید؟ اگر هستید، پس به سیفلد در شهر تیرول (Tirol) بیایید، شهری واقع شده بر فلاتی گسترده با زمینی فوق العاده پر از سراشیبی و پیچ های زیبا که مجذوب کنندهیت بسیاری برای اسکی بازها دارد.

با خصوصیاتی از قبیل زیبایی منحصربه فرد و تاریخی روستایی، کلیساهای گوتیک (سبکی از معماری که در ساخت بسیاری از کلیساها در قرن 12 تا 16 متداول بود) و مهمانخانه های روستایی، این مکان به جاذبه گردشگری پر طرفداری در جهان، تبدیل شده است.

شلادمینگ رورموس (Schladming Rohrmoos)

این مکان به جنگل های سرسبز، نوشیدنی های بهشتی، چشمه های آب گرم و قلعه های تاریخی خود مشهور است. آیا به چبز بیشتری هم برای سفر به این مکان زیبا نیاز است؟

اوه بله، اسکی. به عنوان میزبان اسبق مسابقات جام جهانی اسکی آلپاین و برگزاری بیش از 30 مسابقه جهانی اسکی و المپیک اسپشیال (Olympic Special)، این مکان در زمینه اسکی هم بسیار مشهور است.

لباس مناسب برای اسکی

اگر می خواهید به اسکی بروید، بهتر است به روش درست این کار را انجام دهید. برای انجام این کار به دهه 50 میلادی نگاه کنید که لباس های اسکی، پیشرفت چشمگیری کردند.

برای مثال مرلین مونرو را در آن شلوارهای چسبان و ضد آب به یاد بیاورید، یا آدری هپبرن (Audrey Hepburn) با آن لباس شکلاتی رنگ از پوست گربه که تولید شرکت جیوانی فرانسه بود یا همچنین لیز تیلور با اسکی بانی های (سبکی از لباس های زمستانی که بیشتر جلب توجه می کنند تا این که مناسب برای اسکی باشند) زیبا و مجذوب کنندهی که می پوشید؛ این ها همه نمونه هایی از آن دوران هستند. شما می توانید با پوشیدن لباس های اسکی به سبک قدیمی (برای مثال لباس های نئونی با بال های خفاشی در پشتشان که در دهه 80 میلادی متداول بود) یا لباس های سبک مدرن و تازهتر مثل انواع لباس های اسکی با طرح پوست حیوانات (پلنگی و...) یا رنگ های یک دست، سبک ظاهری خودتان را برای اسکی معرفی کنید. حال، تمام کاری که باید انجام دهید این است که به بازدید یکی از پیست های افسانه ای یا یکی از پیست های تفریحی در حالی که نوشیدنی گرمی مثل هات چاکلت در دست دارید، بیایید. ما منتظر شما هستیم.

منبع: کجارو / marieclaire.co.uk

به "چرا باید حتما در اتریش اسکی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید حتما در اتریش اسکی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید