زارعی: کادر فنی پرسپولیس شناخت خوبی از فولاد داشت، فعلاً نمی توانیم از درویش انتقاد کنیم

به گزارش وبلاگ لین هوان، بازیکن پیشین پرسپولیس تأکید کرد سرخپوشان با توجه به شناخت کادر فنی از فولاد خوزستان توانستند این تیم را شکست دهند.

زارعی: کادر فنی پرسپولیس شناخت خوبی از فولاد داشت، فعلاً نمی توانیم از درویش انتقاد کنیم

مسعود زارعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ لین هوان، درباره رجحان یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: فولاد با توجه به تعویض مربی و بازگشت دوباره جواد نکونام، فوتبال خوبی را بازی می نماید، به خصوص اینکه بازیکنانش زیر نظر نکونام چند سالی است کنار هم بازی نموده اند. فولادی ها بازی درگیرانه و فیزیکی را به نمایش گذاشتند، ولی پرسپولیس با توجه به بازی خوبی که برابر ذوب آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انجام داد، روحیه خوبی داشت. اعضای کادر فنی پرسپولیس شناخت خوبی از فولاد داشتند و می دانستند از ملاقات با فولاد چه چیزی می خواهند.

وی در ادامه اضافه کرد: با احترام برای فولاد، آنها نتوانستند خیلی موقعیت گل روی دروازه پرسپولیس ایجاد نمایند و فرایند بازی در اختیار شاگردان گل محمدی بود. بازیکنان پرسپولیس با حفظ توپ و بردن آن به کناره ها راحت به دروازه نزدیک می شدند. با موقعیت گل هایی که در نیمه اول و دوم ایجاد شد، پرسپولیس مستحق گرفتن سه امتیاز بود. این تیم سال جاری یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص رضا درویش به عنوان مدیرعامل این باشگاه هم گفت: درویش به تازگی آمده است و هیئت مدیره و طرفداران باید به او زمان بدهند تا کارهایی را که می خواهد انجام دهد، پیاده کند. در حال حاضر نمی توانیم از درویش انتقاد کنیم، چون به تازگی مدیرعامل پرسپولیس شده است. پیشکسوتان باید از ایشان حمایت نمایند تا بتواند نقشه و پروژه هایی را که در سَر دارد، عملی کند. پرسپولیس در این چند ساله مسائل مدیریتی داشته است و هر مدیرعاملی آمده، زمان زیادی نگذشته که عوض شده است. امیدوارم مدیرعامل نو دو سه سال در پرسپولیس باشد تا برنامه هایش را پیاده کند.

زارعی راجع به تقویت پرسپولیس برای نیم فصل دوم لیگ برتر توضیح داد: فعلاً که پنجره نقل وانتقالات بسته است، اما کادر فنی بهتر می داند کجای کار مشکل دارند. گرفتن بازیکن مستلزم این است که باشگاه منابع اقتصادی کافی داشته باشد تا بتواند بازیکن بگیرد. نقش مدیرعامل در نیم فصل خیلی مهم است و می تواند با تزریق پول به بازیکنان و دادن طلب شان روحیه تیم را بالا ببرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "زارعی: کادر فنی پرسپولیس شناخت خوبی از فولاد داشت، فعلاً نمی توانیم از درویش انتقاد کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زارعی: کادر فنی پرسپولیس شناخت خوبی از فولاد داشت، فعلاً نمی توانیم از درویش انتقاد کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید