ستاره تاثیرگذار پرسپولیس حساس ترین بازی سرخپوشان را از دست داد؟

به گزارش وبلاگ لین هوان، وحید امیری ستاره ملی پوش پرسپولیس پس از نرسیدن به دیدار با گل گهر سیرجان احتمالا بازی حساس تیمش برابر فولاد خوزستان در اهواز را هم از دست خواهد داد.

ستاره تاثیرگذار پرسپولیس حساس ترین بازی سرخپوشان را از دست داد؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ لین هوان، خیلی ها وحید امیری را مهره تأثیرگذار و مهمی برای تیم یحیی گل محمدی می دانند و غیبت او را تاثیرگذار می دانند.

فراموش نمی کنیم پیش از آغاز لیگ قهرمانان آسیا در فصل تازه، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا وحید امیری را به نام مهره تاثیرگذار پرسپولیس معرفی کرد. سایت AFC درباره این بازیکن سرخپوشان، نوشت: وحید امیری وینگر پرسپولیس بعد از از دست دادن فینال 2020 مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی، دوباره به این رقابت ها برگشت. این بازیکن اکنون 33 ساله است و با توجه به تکنیکش در تیم گل محمدی، بازیکنی کلیدی به تعداد می آید و از هر دو جهت دفاعی و هجومی برای پرسپولیس اهمیت دارد.

حالا وحید امیری ملی پوش که دربازی ایران و بحرین مصدوم شد شرایط همراهی پرسپولیس را ندارد. امیری که در اردوی تیم ملی از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شد، با گذشت دو هفته از خاتمه بازی های تیم ملی، هنوز نتوانسته دوران نقاهت را سپری کند. ستاره تعداده 19 پرسپولیس که پیش از بازی های تیم ملی، مدافع چپ فیکس این تیم هم بود، این روزها به تمرین گروهی ملحق نشده اما در ورزشگاه شهید کاظمی حضور دارد و کارهای درمانی را با تیم پزشکی انجام می دهد و به صورت محدود کار با توپ را آغاز کرده است.

حضور وحید امیری دونده و خوش نفس در این دیدار می توانست خیال یحیی گل محمدی را آسوده تر کند اما شرایط او روشن نیست. مصدومیت همسترینگ هم به گونه ای است که بازیکن را گول می زند و تصور می کند مرتفع شده است اما ممکن است با اولین شوت یا ضربه ای که به توپ بزند درد دوباره آغاز شود. یحیی گل محمدی روی توانایی های وحید امیری حساب زیادی باز کرده و از پزشکان تیمش خواسته است هرچه زودتر او را آماده حضور در مسابقات کنند.

تیم پرسپولیس سه شنبه هفته آینده بازی حساس، نفسگیر و دشواری را در گرمای اهواز برابر شاگردان جواد نکونام پیش رو دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ستاره تاثیرگذار پرسپولیس حساس ترین بازی سرخپوشان را از دست داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره تاثیرگذار پرسپولیس حساس ترین بازی سرخپوشان را از دست داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید