رهبری بازار هتل های لوکس در دستان فور سیزنز

به گزارش وبلاگ لین هوان، هتل ها و اقامتگاه های تورنتویی فورسیزنز بهترین مثال برای ایجاد موقعیت متمایز است که به موفقیت در رقابت دنیای منجر شد. در حال حاضر شرکت فورسیزنز 98 هتل و اقامتگاه لوکس را در 37 کشور دنیا اداره می نماید و در سال 2013، 4 میلیارد دلار درآمد و 44000 کارمند داشته است. این شرکت به عنوان بازیگر اصلی در حرفه هتل های لوکس در سراسر دنیا، به میزان بی سابقه ای از سوی نشریه های صنعتی، برنده جایزه های متعددی شده است. ده عدد از هتل های این شرکت در فهرست صد هتل برتر دنیا قرار دارند. قیمت هر اتاق خالی این هتل در بازار بسیار رقابتی آمریکا 30٪ از رقیبش، هتل های زنجیره ای ریتز کارلتون بیشتر است.کشورها و شهرهای سراسر دنیا، هتل فرسیزنز را به ساختن هتل در قلمروی خود تشویق می نمایند، زیرا وجود یک هتل فورسیزنز نشان دهنده یک محل سکونت عالی می باشد.

رهبری بازار هتل های لوکس در دستان فور سیزنز

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ دیجیتال کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

موفقیت این شرکت به دلیل انتخاب مجموعه ای از گزینه های متعهد است که به شدت با گزینه های رقیبان متفاوت است. هدف شرکت، ایجاد یک نام تجاری بود که با تجربه ای نظیر مشتری مترادف باشد؛ و برای رسیدن به این آرمان تصمیم گرفت به طور انحصاری به ثروتمندترین مشتریان خدمت دهد. این فرایند کاملا در جهت مخالف فرایند رقیبان بزرگش مانند هتل هایات، ماریوت، هیلتون و وستین است. همه این هتل ها در تمام طیف های مختلف طبقه بندی های هتل رقابت می نمایند، به همین دلیل در ایجاد خدمات و نام های تجاری بسیار گران قیمت همواره در حال کوشش هستند.

هتل فور سینزنز با استفاده از قیمت های بالا به عنوان ابزاری برای صندلی یابی، هنگامی که سر و کله رقیبان پیدا می شود، قیمت های خود را افزایش می دهد. حتی هنگامی که 11 سپتامبر 2001 و شیوع سارس در سال 2003 باعث افزایش مخارج و مشتری کمتر شد، برخلاف اقدامات رقیبانش مبنی بر کاهش قیمت ها، هتل فور سیزنز تصمیم گرفت میزان کرایه اتاق های خود را تغییر ندهد. مدیر عامل شرکت، آقای آیزادور شارپ بر این باور است که کرایه اتاق ها معقولانه است. او می گوید: این را نمی توانید مانند بیشتر وسایل تجملی دیگر، یک هزینه باب میل بنامید. ما یک خدمت ارائه می دهیم. هنگامی که مسافران می توانند بر روی خدمات سریع مرتب شدن اتاق خود حساب نمایند، متوجه می شوند که خدمات ارائه شده ارزش بالایی دارند.

یک گزینه راهبردی مهم دیگر هتل فورسیزنز، دنبال کردن یک راهبرد کاملاً جهانی در نقاط کلیدی جهان بود؛ با ایجاد گروه از هتل ها و اقامتگاه هایی که دائم در حال توسعه و پیشرفت هستند. آخرین راهبرد شارپ، تخصص پیدا کردن به عنوان یک مدیر هتل بود، نه یک مالک یا سازنده. این یک انتخاب متمایز در این صنعت بود تا زمانی که هتل ماریوت حرفه خود را به بخش های شرکت های مالکیت و مدیریت هتل تبدیل کرد. از آنجا که از الگوی کاری هتل چنین برداشت می شود که هتل فوسیزنز مالک بیشتر هتل های خود نیست، ریسک کمی برای سرمایه وجود دارد و شرکت به ترازنامه بی عیب و نقص خود افتخار می نماید. در واقع حتی در چرخه مالی سخت، ارزش نام تجاری هتل از طریق سرمایه گذاران حفظ می شود که این مسئله برای مکانی که هزینه اش اغلب اوقات سه یا چهار برابر قیمت یک هتل به سبک شرایتون است، غیر معمول می باشد. رقیبان شرکت با وجود موفقیت واضح فورسیزنز، تمایلی به تقلید از آن ندارند. نتیجه تمام این کوشش ها ایجاد یک رهبر جهانی کانادایی است با دورنماهای پیشرفتی خوب در آینده.

منبع: الی گشت

به "رهبری بازار هتل های لوکس در دستان فور سیزنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبری بازار هتل های لوکس در دستان فور سیزنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید