راهنمای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی [ آنالیز 8 مدل کاربردی]

به گزارش وبلاگ لین هوان، کاغذ دیواری پذیرایی، بعد از گذر از طرح های مختلف برای طراحی و تزئین دیوار خانه و بعلاوه کاربرد مواد مختلف طبیعی و صنعتی، به دلایل مختلفی میان مردم محبوبیت پیدا نموده است. بسیاری از افراد کاغذ دیواری پذیرایی را به دردسرهای کاربرد رنگ و کثیف کاری های بسیار آن ترجیح می دهند.

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی [ آنالیز 8 مدل کاربردی]

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی

رواج کاغذ دیواری پذیرایی

کاغذ دیواری پذیرایی، بعد از گذر از طرح های مختلف برای طراحی و تزئین دیوار خانه و بعلاوه کاربرد مواد مختلف طبیعی و صنعتی، به دلایل مختلفی میان مردم محبوبیت پیدا نموده است. بسیاری از افراد کاغذ دیواری پذیرایی را به دردسرهای کاربرد رنگ و کثیف کاری های بسیار آن ترجیح می دهند. علاوه بر این، کاغذ دیواری ها با پیشرفت صنعت طراحی، طرح ها و نقوش متنوعی پیدا نموده اند که انجام و به دست آوردن آن ها به یاری رنگ بسیار مشکل است. اگر برای اولین بار است که می خواهید کاغذ دیواری پذیرایی خود را انتخاب کنید، به احتمال زیاد برایتان این سوال پیش آمده است که برترین روش برای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی از میان طرح های بی نهایتی که در بازار موجود است، چیست! هنگامی که به خرید کاغذ دیواری متعهد شدید و پذیرفتید که از آن ها بهره ببرید، چند سوال وجود دارد که باید خودتان به آن ها پاسخ دهید. در زیر این نکات به شما آموزش داده می گردد تا بتوانید برای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی خود راحت تر عمل کنید.

اهمیت سبک در انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی

ابتدا سبک فضایی که آن را کاغذ دیواری می کنید، در نظر بگیرید. اگر سبک پذیرایی شما به سبب سایر وسایل، نوع ساختار آن و… رمانتیک است، می توانید از کاغذ دیواری پذیرایی با طرح های ظریف گلدار، گل هایی با خطوط و برگ های نازک بهره ببرید. برای انتخاب رنگ کاغذ دیواری پذیرایی هم به سراغ رنگ های خاموش و مات و یا رنگ های پاستیلی بروید. منظور از این رنگ ها، رنگ هایی هستند که روشن بوده و حالتی فانتزی دارند. این طرح های فانتزی باعث ایجاد نوعی آرامش در فضای پذیرایی شما می شوند.

اگر این سبک به صورت معاصر و امروزی است، از کاغذ دیواری پذیرایی با طرح های هندسی به صورت جسورانه بهره ببرید. بهتر است این رنگ های انتخابی، براق و به صورت جلوه های متالیک باشد. گل های بسیار عظیم هم از دیگر طرح های پیشنهادی ما به شما برای کاغذ دیواری پذیرایی خواهد بود.

و اما اگر سبک و استایل پذیرایی و به طور کلی خانه شما، سنتی است؛ گل های پیچ در پیح و طرح های راه راه را انتخاب کنید که کاملا با مبلمان و دکوراسیون سنتی شما هماهنگ باشند.

انتخاب بسته های کاغذ دیواری پذیرایی

بعد از آن که طرح و رنگ مورد نظر خود را پیدا کردید، باید در پی کاغذ دیواری پذیرایی مناسب خود بگردید. کاغذ دیواری هایی را انتخاب کنید که به راحتی جدا شوند و به این ترتیب هر زمانی که اراده کنید، می توانید آن ها را عوض نموده و به پذیرایی خود جلوه تازه بدهید. اگر برای اولین بار است که از کاغذ دیواری پذیرایی استفاده می کنید، از خرید طرح هایی با الگوهای کوچک بپرهیزید. این طرح ها سایر دکوراسیون شما را برای تطبیق با خودشان دچار مشکل می نمایند. اینکه طرحی که انتخاب می کنید مسطح باشد یا بافت دار، به سلیقه شخصی شما مربوط می گردد. به طور کلی الگوهای بافت دار، ظاهر جالب تری به پذیرایی خانه می دهند؛ در حالی که طرح های مسطح باعث می شوند که دیوارها مجلل و رسمی به نظر برسند؛ انتخاب با شماست!

کاغذ دیواری پذیرایی بافت دار به دیوارهای پذیرایی، بعد می دهند و بعلاوه برترین گزینه برای پوشش نواقص دیوار خواهند بود. بعضی از کاغذ دیواری پذیرایی بافت دار تنها برای رنگ های تک رنگ در نظر گرفته شده اند. از طرف دیگر طرح ها و الگوهای موجود در کاغذ دیواری پذیرایی بافت دار، از جزئیات کمتری نسبت به کاغذ دیواری های مسطح برخوردار اند. بنابراین با انتخاب کاغذ دیواری های تخت، شما گزینه های انتخاب طرح هایی با جزئیات بسیار ریز در طراحی و بعلاوه تزئینات زیبایی مانند طرح های براق، متالیک و درخشان دارید. اگر در دیوارهای پذیرایی تان نواقص و معایبی وجود دارد ولی طرح های مسطح را می پسندید، از یک آستر دیواری به اسم یک لایه پایه بهره ببرید تا پوشش مورد احتیاج را به شما بدهد.

نحوه انتخاب مقدار کاغذ دیواری پذیرایی

برای مقدار گیری کاغذ دیواری پذیرایی، ابتدا تمام دیوارها را مقدار گیری نموده و ارتفاع و عرض آن را در یکدیگر ضرب کنید. تمام مقدار گیری های خود را به متر مربع تبدیل کنید. سپس مقدار پنجره ها، درها و سایر دهانه های موجود در دیوار را مقدار گیری نموده و جمع آن را از مقدار گیری کاغذ دیواری پذیرایی خارج کنید. اکنون باید برچسب های رولی را از نظر مقدار مقدار، به متر مربع آنالیز کنید. همواره بهتر است این عدد بیشتر از مقدار مورد احتیاجتان باشد. قاعده کلی این است که همزمان یک رول اضافه تهیه کنید که کاملا شبیه رول اصلی تان باشد.

منبع: اتاق

به "راهنمای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی [ آنالیز 8 مدل کاربردی]" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی [ آنالیز 8 مدل کاربردی]"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید