خودروهای پلیس هوشمند می گردد، ثبت تخلفات با دقت بالا و زمان کمتر

به گزارش وبلاگ لین هوان، با حمایت معاونت علمی و فناوری، طرح هوشمندسازی خودروی پلیس راهور جزیره کیش به وسیله دوربین و پهپاد نظارتی برای ثبت تخلفات رانندگی اجرا می گردد.

خودروهای پلیس هوشمند می گردد، ثبت تخلفات با دقت بالا و زمان کمتر

به گزارش گروه علم و پیشرفت وبلاگ لین هوان به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در هفته نیروی انتظامی از این طرح که با حمایت ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به وسیله شرکت دانش بنیان فرادیدنگار آسیا اجرایی شده است، رونمایی شد. امکان پایش پیوسته و از راه دور تخلفات سیار و وقایعی که دوربین های ثابت در ثبت آنها با مشکل روبرو هستند یکی از مزایای اجرای این طرح است. ثبت تخلفات با دقت بالا در کمترین زمان و با کمترین تعامل کاربر پلیس، افزایش ایمنی تردد خودروها و ایجاد پایگاه های اطلاعاتی به روز خودروها هم دیگر مزیت هایی است که اجرای این طرح در پی دارد.

به یاری این پروژه نقشه آنلاین رفتار رانندگان در تمام محورها و معابر،استفاده از بوردهای هوشمند نهفته، حذف سیستم های محاسبه گر و امکان سرعت سنجی با دوربین متحرک در کشور فراهم می گردد.

این طرح با هدف هوشمندسازی اعمال تخلفات و کنترل آن به وسیله خودروی پلیس جزیره با استفاده از ترکیب تصاویر دوربین های پلاک خوان نصب شده بر روی خودروی پلیس و تصاویر دوربین های پهپادی اجرایی می گردد.

ارسال اتوماتیک اطلاعات تایید شده به سرور، تشخیص پلاک و پلاک خوانی، تعریف سطوح دسترسی کاربری، تعریف دوربین به وسیله کاربر، مشاهده همزمان تا 4 دوربین در واسط کاربری، قابلیت ره گیری اتوماتیک پلاک، ثبت موقعیت جغرافیایی و آدرس محل تخلف و غیره از جمله قابلیت های این طرح است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "خودروهای پلیس هوشمند می گردد، ثبت تخلفات با دقت بالا و زمان کمتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای پلیس هوشمند می گردد، ثبت تخلفات با دقت بالا و زمان کمتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید