خبرنگاران شهرداری شیروان پوشاک بچه ها بی سرپرست را تامین می نماید

به گزارش وبلاگ لین هوان، بجنورد- خبرنگاران- نایب رییس شورای اسلامی شهر شیروان گفت: با توجه به لغو شدن برنامه های فرهنگی هنری شهرداری به منظور پیشگیری از ویروس کرونا، بخشی از بودجه این برنامه ها صرف خرید پوشاک بچه ها بدسرپرست و بی سرپرست می گردد.

خبرنگاران شهرداری شیروان پوشاک بچه ها بی سرپرست را تامین می نماید

حسن اسکندریان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ لین هوان گفت: این اقدام با مصوبه شورای اسلامی شهر شیروان برای خرید پوشاک 40 کودک بی سرپرست و بدسرپرست صورت گرفته است.

وی گفت: شهرداری شیروان هر ساله برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین مردم اقدام به پخش برنامه ها جنگ شادی، پایکوبی و موسیقی محلی، تئاتر، نمایش فیلم و غیره در پارک ها می نماید که با استقبال بسیار خوب مردم همراه است ولی سال جاری برای پیشگیری از ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی این برنامه ها لغو شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر شیروان گفت: برنامه های جشن، تفریح و شادی که شهرداری و شورا برای بچه ها برگزار می نمایند موجب شادمانی آنان است و باید این قبیل برنامه ها را در یک جهت، جهت دار و هدفمند اجرا کرد.

اسکندریان اضافه کرد: این فرهنگ باید در جامعه ما نهادینه گردد که بچه ها بی سرپرست و بدسرپرست نیازمند ترحم ما نیستند، بلکه باید با آنان به نحوی برخورد گردد که در عین بهره مندی از حمایت های مادی و معنوی، زمینه حفظ عزت و کرامت آنان فراهم آید و آینده روشنی پیش روی آنان قرار گیرد.

شهرستان شیروان 3 مرکز نگهداری بچه ها بدسرپرست و بی سرپرست شامل شیرخوارگاه مختلط حضرت فاطمه(س)، مرکز پسرانه امام رضا(ع) و مرکز دخترانه حضرت زینب(س) را در خود دارد.

شیرخوارگاه حضرت فاطمه (س) شیروان از آبان 86 در 2 بخش نوزادان و بچه ها فعال شد که سال جاری بخش نوزادان زیر 2 سال آن به بجنورد انتقال پیدا کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شهرداری شیروان پوشاک بچه ها بی سرپرست را تامین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهرداری شیروان پوشاک بچه ها بی سرپرست را تامین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید