خبرنگاران دوره های آموزشی وزارت ورزش بمنظور مقابله با کرونا آنلاین برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ لین هوان، تهران - خبرنگاران - مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان از برگزاری دوره های آموزشی آنلاین برای سازمان های مردم نهاد به منظور مقابله با شیوع کرونا اطلاع داد.

خبرنگاران دوره های آموزشی وزارت ورزش بمنظور مقابله با کرونا آنلاین برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

سجاد سالک روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی وبلاگ لین هوان در مورد برنامه های سازمان های مردم نهاد در سال 1399 گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور برنامه های سمن ها (سازمان های مردم نهاد) نیز تحت تاثیر این رخداد نهاده شد.

وی اضافه نمود: به عنوان مثال برگزاری نشست مجمع ملی جوانان با هدف انتخاب رئیس در اردیبهشت ماه کنسل و برگزاری جشنواره اتفاق در تابستان که با معرفی برگزیدگان سمن ها همراه بود، لغو شد.

سالک ادامه داد: تداوم مصاحبه های حضوری و ارزیابی مستندات و اقدامات سمن ها نیز جهت اعتبارسنجی، ارزیابی و رتبه بندی متوقف و این اقدام فقط در 17 استان انجام پذیرفت.

وی توضیح داد: با تداوم شیوع بیماری کرونا اما سنجش و ارزیابی یک استان به صورت آزمایشی به وسیله فضای مجازی و ویدئو کنفرانس انجام شد که در صورت تایید تیم ارزیاب و ناظران اعتبارسنجی ادامه می یابد.

مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان اضافه نمود: شهریورماه نیز (در صورت بهبود شرایط کنونی) جشنواره اتفاق به منظور انتخاب برگزیدگان سمن های 31 استان برگزار می گردد.

اولین دوره آموزشی آنلاین سمن ها در استان قزوین برگزار گردید

سالک تاکید نمود: دوره های آموزشی و کارگاه های توانمندسازی سمن ها نیز که از دهه 80 همیشه به صورت حضوری (فیزیکی) برگزار می شد، با شیوع بیماری کرونا در سال 99 به صورت آنلاین برگزار می گردد.

سالک ادامه داد: نخستین دوره آموزشی سمن ها با موضوع تسهیل گری اجتماعی و برند سازی تشکل ها هم در استان قزوین برگزار گردید که در صورت اثربخش بودن دوره ها برای 33 استان کشور برگزار می گردد.

به گفته مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش، دوره های آموزشی آشنایی با قواعد حقوقی - مالیاتی و ثبت شرکت های ویژه سمن ها نیر در هفته های آینده برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دوره های آموزشی وزارت ورزش بمنظور مقابله با کرونا آنلاین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دوره های آموزشی وزارت ورزش بمنظور مقابله با کرونا آنلاین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید