خبرنگاران تبلت برای 90 درصد از دانش آموزان نیازمند استان سمنان تامین شد

به گزارش وبلاگ لین هوان، سمنان- خبرنگاران- استاندار سمنان گفت: 90 درصد از دانش آموزان نیازمند شناسایی شده در استان سمنان، برای تحصیل از تبلت و تلفن همراه هوشمند بهره مند شدند.

خبرنگاران تبلت برای 90 درصد از دانش آموزان نیازمند استان سمنان تامین شد

به گزارش وبلاگ لین هوان، علیرضا آشناگر شامگاه شنبه در نشست ویدئو کنفرانسی بررسی طرح شتابا با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، بیان کرد: طرح شتابا برای توانمند سازی ایتام برنامه ریزی شده است که به همین دلیل، طبق تفاهم نامه ای که منعقد شد برای یک هزار یتیم در استان کد بورسی دریافت شد.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور متعهد به پرداخت 20 میلیارد ریال اعتبار به استان سمنان شده است که در صورت واریز این مبلغ، می توانیم مشکل اشتغال تعدادی از ایتام را برطرف کنیم.

آشناگر با بیان اینکه نیاز سنجی از ایتام و مددجویان در دستور کار واقع شده است، گفت : نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) برای خرید پنل های خورشیدی مددجویان، 20 میلیارد ریال قول مساعدت داده که پیگیری برای پرداخت و تخصیص این اعتبار در دستور کار است.

وی اضافه نمود: به منظور توانمند سازی مددجویان تحت پوشش، طرح نیاز سنجی ارائه شده است که در آن نیازهای افراد از نیاز شغلی تا نیازهای فرهنگی به عنوان یک بانک اطلاعاتی جمع آوری و برای تامین این نیازها برنامه ریزی لازم ارائه می شود.

استاندار سمنان گفت: در حوزه اشتغال نیازمندان استان، باید متناسب با گروه های تحت پوشش نسبت به اجرای طرح های اشتغال اقدام شود تا ضمن تجهیز منابع، از تسهیلات فراوان استانی که در اختیار داریم، برای اجرای طرح های اشتغال بهره گیری کنیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تبلت برای 90 درصد از دانش آموزان نیازمند استان سمنان تامین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تبلت برای 90 درصد از دانش آموزان نیازمند استان سمنان تامین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید