تم جهانی: ماسک، در کارخانه های ماسک سازی چه می گذرد؟ (

به گزارش وبلاگ لین هوان، با شیوع کرونا بسیاری از مردم دنیا به دنبال ماسک بهداشتی هستند و ترس از کمبود ماسک تنها به چین ختم نمی گردد و به غرب نیز رسیده است.

تم جهانی: ماسک، در کارخانه های ماسک سازی چه می گذرد؟ (

جهت دریافت خدمات اجرای گرین روف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

کارگران کارخانه فراوری ماسک در سونگ جیانگ در حومه شانگ های بی وقفه ماسک بهداشتی فراوری می نمایند. تقاضا برای خرید ماسک در چین به دلیل انتشار ویروس کرونا افزایش یافته و بسیاری از مردم در چین و هنگ کنگ برای خرید ماسک صف کشیده اند.

این روزها بسیاری از مردم دنیا به دنبال ماسک بهداشتی هستند و ترس از کمبود ماسک تنها به چین ختم نمی گردد و به غرب نیز رسیده است.

به گزارش وبلاگ لین هوان به نقل به گزارش فایننشال تایمز، بسیاری از خرده فروشان، فراورینماینده گان و داروخانه ها در چین و بسیاری از نقاط دنیا به دلیل اپیدمی ویروس کرونا تمام ماسک های خود را فروخته و دیگر محصولی برای فروش ندارند.

شرکت ها و فراورینمایندگان ماسک در سراسر دنیا در حال افزایش فراوری برای برآورده کردن تقاضا هستند. این افزایش فراوری به دلیل افزایش تقاضای مردم برای حفاظت بیشتر از خودشان در برابر کرونا صورت می گیرد.

در حال حاضر تعداد مبتلایان به کرونا در بسیاری از کشورهای اروپایی شناسایی شده است.

گروه M3 به عنوان فراورینماینده ماسک های طبی N95 اظهار داشت که ظرفیت فراوری خود را افزایش داده است و در حال همکاری با توزیع نمایندگان برای برآوردن این احتیاج است.

این شرکت مستقر در مینه سوتا آمریکا در این باره گفت: پیش از انتشار کرونا دو واقعه آتش سوزی استرالیا و فوران آتش فشان فیلیپین فشار زیادی را بر افزایش فراوری این شرکت وارد کرد.

آنها اظهار داشتند: در دو حادثه فیلیپین و استرالیا بر عرضه تقاضا نظارت کردیم و از میزان موجودی ماسک در هر لحظه مطمئن شدیم.

شرکت خدمات SP تامین نماینده تجهیزات درمانی در بریتانیا در حال ارائه راه کار برای تامین ماسک است. تقاضای هفته گذشته این شرکت برای ماسک با تقاضای دو سال گذشته آن برابری می نماید.

سیمون لجنت مدیرعامل شرکت خدمات پزشکی در تل فورد بریتانیا در باره ماسک ها گفت: ماسک M3 در حاضر بسیار محبوب است و همگان ماسک این برند را می خواهند.

شرکت کمبریج ماسک شرکت فراوریی که ماسک های فیلتردار را برای بخش های نظامی می سازد نیز با تقاضای بی سابقه ای روبرو شده است. این شرکت پس از دریافت درخواست سفارش از کشورهای فرانسه و پورتوریکو حدود 10 میلیون ماسک را به فروش رسانده است.

کریس دابینگ مدیر عامل اجرایی این شرکت در این باره گفت: این اولین بار است که در رویدادی دنیای مردم به صورت هماهنگ نقاب می زنند.

به دلیل شیوع ویروس کرونا در دنیا تقاضا برای خرید ماسک افزایش یافته است/ عکس: وب سایت چینی شاین

دابینگ اضافه نمود: شرکت ما در کارخانه های شیامن چین و باتام در اندونزی ظرفیت فراوری خود را افزایش داده است. اما این ماسک ها تا سرانجام فوریه به دست بسیاری از مشتریان نخواهد رسید.

کابینه دولت چین از شرکت های فراوری ماسک و دیگر تجهیزات پزشکی خواسته است تا سریعا فراوری را از سر بگیرند. کارخانه ها باز فراوری را از سر گرفته اند اما بعضی اعلام نموده اند به دلیل زمان طولانی حمل و نقل و محدودیت های ایجاد شده در پروازهای چین و دنیا قادر به رساندن محصولات خود به اروپا و آمریکا نیستند. کاهش فراوری محصولات در چین به دلیل آغاز تعطیلات در سال جدید چینی نیز تشدید شده است.

به گزارش رسانه های محلی و به نقل از رئیس بخش امنیتی هنگ کنگ، زندانیان این منطقه نیز به صورت شبانه روزی برای فراوری ماسک کار می نمایند.

به گزارش وبسایت شاین چین، کارگران کارخانه ماسک سازی شانگ های در 11 روز گذشته ماسک فراوری نموده اند تا کمبود آن را در چین جبران نمایند.

کارگری در کارخانه فراوری ماسک در شانگ های چین/ عکس: وب سایت چینی شاین

وو شنگرونگ رئیس هئیت مدیره شرکت محصولات بهداشتی داشنگ شانگ های در این باره گفت: کارگران ما در تعطیلات سال نوی چینی بودند که شیوع ویروس کرونا آنها را به کارخانه کشاند.

مدیر این شرکت چینی در این باره گفت: بلافاصله پس از شنیدن اخبار تلویزیون در خصوص ویروس کرونا تصمیم به فراوری ماسک در تعطیلات گرفتم.

وی اضافه نمود: در اوایل تعطیلات سال نو بیشتر کارگران کارخانه به شهر و زادگاه خود بازگشته بودند و تنها 10 درصد از کارگران این کارخانه در شانگ های حضور داشتند.

کارگری در حال جدا کردن ماسک از دستگاه/ عکس: وب سایت چینی شاین

او گفت: چاره دیگری نداشتیم. بیشتر کارمندان، رانندگان، کارمندان در روزهای تعطیلات در خط فراوری ایستادند تا به اندازه کافی ماسک فراوری نمایند.

قالب زدن ماسک در کارخانه ای نزدیک شانگ های چین/ عکس: وب سایت چینی شاین

کارگران کارخانه فراوری ماسک در چین پس از شیوع ویروس کرونا تعطیلات سال نوی چینی را نیمه تمام گذاشته و برای فراوری ماسک به کارخانه بازگشتند/ عکس: وب سایت چینی شاین

عکس: وب سایت چینی شاین

عکس: وب سایت چینی شاین

عکس: وب سایت چینی شاین

--

بیشتر بخوانید:

ماسک در جلوگیری از انتقال ویروس کرونا موثر است؟

ماسک ضد آلودگی با صفحه نمایش+تصاویر

فراوری ماسک با قابلیت فیلتر کردن نانوذرات و ویروس

--

منبع: عصر ایران

به "تم جهانی: ماسک، در کارخانه های ماسک سازی چه می گذرد؟ (" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تم جهانی: ماسک، در کارخانه های ماسک سازی چه می گذرد؟ ("

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید