تماس روزانه 200 مزاحم با اورژانس همدان

به گزارش وبلاگ لین هوان، روزانه به طور میانگین یک هزار و 300 تماس تلفنی با مرکز اورژانس همدان برقرار می شود که 200 مورد از این تماس ها مزاحمت های تلفنی است.

تماس روزانه 200 مزاحم با اورژانس همدان

به گزارش خبرنگار از ، حبیب معصومی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: 15 تا 20 درصد تماس های روزانه برقرار شده با اورژانس این استان، مزاحمت های تلفنی است که به نام یک حرکت غیراخلاقی، تاثیری منفی در انجام وظیفه و رسالت خطیر نیرو های این مرکز برای خدمت رسانی به مردم دارد.

معصومی افزود: روزانه به طور میانگین یک هزار و 300 تماس تلفنی با مرکز اورژانس همدان برقرار می شود که 200 مورد از این تماس ها مزاحمت های تلفنی است.

او تأکید کرد: برخی از مزاحمان تلفنی به علت تماس با شماره های بدون هویت قابل شناسایی نیستند که به رغم پیگیری واحد رسیدگی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی و تماس با شماره هایی که مزاحمت ایجاد می کنند، کسی پاسخ نمی دهد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با وجود صدور احکامی نظیر قطع تلفن و زندان برای مزاحمان تلفنی، این اقدام آن ها موجب بروز وقفه و اختلال در انجام دقیق کار اورژانس برای خدمت رسانی فوری به بیماران می شوند.

معصومی با بیان اینکه افرادی که به نام مزاحم تلفنی با مرکز اورژانس تماس می گیرند بیمار روانی هستند، افزود: به تازگی فردی که 300 بار برای اورژانس استان مزاحمت (از طریق تماس تلفنی) ایجاد کرده بود شناسایی و تحویل مراجع رسمی داده شد.

این مسئول تأکید کرد: به طور معمول از مجموع یک هزار و 300 تماس روزانه مردم با مرکز فوریت های پزشکی استان همدان، 200 تا 250 مورد آن به انجام ماموریت و اعزام آمبولانس منجر می شود.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تماس روزانه 200 مزاحم با اورژانس همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس روزانه 200 مزاحم با اورژانس همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید