تایلند مقابل زنان بسکتبال ایران پیروز شد، شکست در 30 ثانیه پایانی

به گزارش وبلاگ لین هوان، تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران در دومین ملاقات خود از رقابت های انتخابی المپیک مقابل تایلند مغلوب شد.

تایلند مقابل زنان بسکتبال ایران پیروز شد، شکست در 30 ثانیه پایانی

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

به گزارش وبلاگ لین هوان، تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران در دومین ملاقات خود از رقابت های انتخابی المپیک امروز (چهارشنبه) مقابل تایلند به میدان رفت و با نتیجه نزدیک 21 بر 20 مقابل تایلند بازنده شد.

در حالی که دو دقیقه از این ملاقات گذشته بود حساب کار 7 بر 2 به سود تایلند بود. در ادامه چند پرتاب دو امتیازی از بازیکنان ایران فاصله امتیازات را کم کرد و بازی 10 بر 12 به نفع تایلند دنبال شد. پرتاب های دو امتیازی ملی پوشان ایران بازی را به تساوی 18 بر 18 کشاند و در ادامه برای اولین بار در این ملاقات دو امتیاز از حریف پیش افتادند اما بازی با پرتاب دو امتیازی تایلند در 40 ثانیه پایانی مساوی شد و با کسب بیست و یکمین امتیاز، تایلند به پیروزی رسید.

ملی پوشان ایران در اولین ملاقات خود که ساعتی قبل برگزار گردید، مقابل ژاپن با حساب 22 بر 4 بازنده شدند.

تیم ایران در روز پایانی دور گروهی، آدینه(7 خرداد) دو بازی انجام می دهند. آن ها از ساعت 15 و 35 دقیقه مقابل اوکراین به میدان می فرایند و از ساعت 17 و 40 دقیقه برابر استرالیا قرار می گیرند.

این مسابقات 5 تا 9 خرداد 1400 به میزبانی اتریش برگزار می گردد که 40 تیم (20 تیم زنان و 20 تیم مردان) از 36 کشور حضور دارند و 3 سهمیه المپیک (در هر بخش مردان و زنان) توزیع می گردد. ایران در گروه B با ژاپن، اوکراین، تایلند و استرالیا هم گروه است.

ایران با ترکیب شادی عبدالوند، معصومه اسماعیل زاده، دلارام وکیلی و نگین رسولی پور و با سرمربیگری نیکا بیک لیک لی در این مسابقات شرکت نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تایلند مقابل زنان بسکتبال ایران پیروز شد، شکست در 30 ثانیه پایانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایلند مقابل زنان بسکتبال ایران پیروز شد، شکست در 30 ثانیه پایانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید