تاکید کواکبیان بر لزوم مشارکت در احداث مجتمع فرهنگی رسانه در سمنان

به گزارش وبلاگ لین هوان، خبرنگاران/سمنان رئیس خانه مطبوعات استان از احداث مجتمع فرهنگی رسانه در سمنان به عنوان یک ضرورت نام برد و گفت: ساخت مجتمع رسانه به منظور یاری به نشریات استان یک ضرورت است که تابه حال مغفول مانده است.

تاکید کواکبیان بر لزوم مشارکت در احداث مجتمع فرهنگی رسانه در سمنان

مصطفی کواکبیان 22آذرماه در جمع اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان سمنان که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهردار سمنان برگزار گردید خواهان اختصاص زمین به فرهنگسرای رسانه در سمنان شد و اظهار کرد: زمین هایی با کاربری فرهنگی در مسکن مهر سمنان وجود دارد که با همکاری دستگاههای اجرایی می توانیم یکی از مهمترین دغدغه های اصحاب رسانه استان را رفع کنیم.

نماینده پیشین تهران با تاکید بر نقش مطبوعات بعنوان رکن چهارم دموکراسی خاطر نشان کرد: خانه مطبوعات استان طرحی را آماده و به مدیر کل ارشاد تحویل خواهد داد تا پس از کار کارشناسی به اداره کل راه و شهرسازی استان جهت آنالیز ارسال گردد.

کواکبیان با تاکید بر لزوم مشارکت دیگر دستگاه های اجرایی در احداث مجتمع عظیم رسانه در مرکز استان سمنان مطرح کرد: انتظار جامعه روزنامه نگاران از شهرداری سمنان همکاری و مشارکت در احداث این مجتمع است. البته شهرداری سمنان همواره با جامعه رسانه ای استان سمنان همراهی لازم را داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت احداث این مجتمع عظیم برای استقرار رسانه های این استان ابزار امیدواری کرد: اداره کل راه و شهرداری استان سمنان در واگذاری زمین با کاربری فرهنگی به خانه مطبوعات استان سمنان همکاری لازم را داشته باشد.

فرشید فلاح با بیان اینکه این مجتمع با مشارکت فعالان رسانه ای متقاضی در استان سمنان احداث می گردد توضیح داد: باید نیازها و توان مشارکت کنندگان در اهداف این مجتمع در نظر گرفته گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت حمایت از رسانه ها برای توسعه کیفیت آگاهی بخشی، از آمادگی این اداره کل برای اختصاص زمین مناسب با کاربری فرهنگی به خانه مطبوعات استان سمنان به منظور احداث مجتمع رسانه ای اطلاع داد.

مهندس دهقان اضافه نمود: این زمین در چارچوب قوانین مربوطه و با معرفی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به خانه مطبوعات این استان اختصاص می یابد.

شهردار سمنان نیز از آمادگی مجموعه مدیریت شهری برای احداث این مجتمع اطلاع داد.

سید محمد ناظم رضوی گفت: شهرداری سمنان مانند همواره آماده همراهی با جامعه خبری و رسانه ای استان است.

به گزارش وبلاگ لین هوان شهردار سمنان و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی استان برای تامین زیرساختها و اجرایی شدن این طرح مهم قول مساعدت دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تاکید کواکبیان بر لزوم مشارکت در احداث مجتمع فرهنگی رسانه در سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید کواکبیان بر لزوم مشارکت در احداث مجتمع فرهنگی رسانه در سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید