تاکید پاپ به اتحاد اروپا برای مقابله با کرونا

به گزارش وبلاگ لین هوان، رهبر کاتولیک های دنیا امروز (چهارشنبه) به اروپا تاکید نمود تا برای مقابله با تاثیرات کرونا همچنان متحد بمانند

تاکید پاپ به اتحاد اروپا برای مقابله با کرونا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، این اظهارنظر از سوی پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های دنیا پیش از نشست اتحادیه اروپا برای آنالیز بسته برزگ حمایتی اقتصادی مطرح شده است.

شیوع این بیماری ویروسی در 27 کشور عضو اتحادیه اروپا بار دیگر اختلاف بین کشورهای غنی در شمال و فقیر در جنوب قاره سبز را نمایان نموده است.

پاپ فرانسیس گفت: در این دوره از زمان که ما باید بیش از هر زمان دیگری متحد باشیم، بیایید برای اروپا دعا کنیم.

پاپ فرانسیس دعا کرد تا اروپا بتواند این وحدت را داشته باشد: این وحدت و برادری که پدران بنیانگذار اتحادیه اروپا در آرزوی آن بودند.

این دومین بار در طول 10 روز گذشته است که رهبر کاتولیک های دنیا نگرانی خود را درباره اتحادیه اروپا مطرح می نماید.

کشورهای شاقتصادی اتحادیه اروپا همچنان به درخواست ها از سوی کشورهای فقیر جنوب برای یک صندوق بدهی مشترک به منظور تامین اقتصادی برای مقابله با بحران اقتصادی ناشی از کروناویروس بی اعتنا هستند.

کشورهای اتحادیه اروپا که قرار است رهبرانشان روز پنجشنبه نشستی به صورت ویدئو کنفرانس داشته باشند، مکررا بر سر واکنش های اقتصادی به این بیماری همه گیر و مسائل مربوط به اشتراک تجهیزات پزشکی و آسیب های اقتصادی ناشی از آن درگیری دارند.

اتحادیه اروپا قوانین و محدودیت های یاری های دولتی را در زمینه هزینه های عمومی و همچنین ارائه یک برنامه نجات نیم تریلیون یورویی مطرح نموده است.

اما دولت های رم، مادرید، پاریس، لیسبون و سایر کشورها بر این باورند که این کارها کافی نیست و خواهان همبستگی بیشتر شده و این چالش را به عنوان گزینه ای برای موجودیت اتحادیه اروپا مطرح می نمایند.ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "تاکید پاپ به اتحاد اروپا برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید پاپ به اتحاد اروپا برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید