بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

به گزارش وبلاگ لین هوان، در جست وجوی سرمایه گذاری با حداقل ریسک هستید؟ شاید هم در فکر مهاجرت از طریق سرمایه گذاری هستید. در این مطلب به معرفی 5 کشور برتر برای مهاجرت سرمایه گذاران ایرانی می پردازیم. همراه ما باشید.

بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

براساس گزارش بانک جهانی در سال 2018، ایران از نظر شاخص آسانی انجام کسب وکار و از میان 190 کشور، در رده 124 واقع شده است.

کشورهایی که در ادامه آنها را معرفی می کنیم، علاوه بر اینکه از نظر سرمایه گذاری و راه اندازی کسب وکار مناسب اند، یک ویژگی مهم دیگر هم دارند و آن ارائه روش های گوناگون برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری است. بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری بر اساس عوامل مختلفی از جمله منابع طبیعی، بازار، کارآمدی ، دارایی های استراتژیک و و ارائه روش های گوناگون برای اعطای اقامت دائم به سرمایه گذاران ارزیابی می شوند.

5. اسپانیا

اسپانیا از نظر شاخص آسانی کسب وکار، براساس گزارش بانک جهانی (2018) در رتبه 28 واقع شده است. این کشور همچنین درحال حاضر دومین کشور جذب کننده سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) است. افزایش روزافزون شرکت های چندملیتی به همراه توسعه صنعت گردشگری، زیرساخت ها، شبکه حمل ونقل و پیشرفت انرژی های تجدیدپذیر سبب شده اقتصاد این کشور ثبات خوبی را تجربه کند.

شما با ثبت شرکت در اسپانیا، پس از سه سال اقامت موقت می توانید اقامت دائم را دریافت کنید. برای ثبت شرکت در اسپانیا با مسئولیت محدود، به 6 هزار یورو سرمایه و حداقل 750 یورو برای هزینه کردن در کسب وکار نیاز دارید. در مورد شرکت سهامی عام این حداقل سرمایه، 3 هزار یورو است.

4. اتریش

اتریش از نظر شاخص آسانی کسب وکار، در رتبه 22 واقع شده است. این کشور به دلیل موقعیت استراتژیکی که دارد (در تقاطع اروپای شرقی و اروپای غربی) ، نظر بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. بیشتر سرمایه گذاری ها بر فعالیت های فنی و علمی انجام می گیرد که تقریبا 53.4 درصد سرمایه گذاری خارجی را تشکیل می دهد.

برای مهاجرت به اتریش باید 3 تا 10 میلیون یورو در این کشور سرمایه گذاری کنید تا پس از 3 سال اقامت دائم بگیرید. همچنین می توانید با قراردادن 35 هزار یورو در یکی از بانک های اتریش، برای ثبت شرکت در این کشور اقدام کنید؛ در این حالت، پس از مدتی مشخص، فعالیت شرکت شما و گردش اقتصادی آن مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تایید، می توانید اقامت یک ساله را دریافت و هر سال این اقامت را تمدید کنید.

3. کانادا

کانادا از نظر شاخص آسانی انجام کسب وکار، در رده هجدهم جهان واقع شده است. در سال 2017 بیش از 24 میلیارد دلار آمریکا سرمایه گذاری خارجی در این کشور انجام گرفت.

با داشتن 2 میلیون دلار و سرمایه گذاری حداقل 1.2 میلیون دلار، از طریق برنامه سرمایه گذار کبک می توانید به راحتی در این کشور اقامت بگیرید. اگر توانایی سرمایه گذاری هنگفت ندارید، می توانید از طریق برنامه کارآفرینی کبک، خوداشتغالی، ویزای استارت آپ و برنامه کارآفرینی استانی برای مهاجرت اقدام کنید.

2. بریتانیا

بریتانیا از نظر شاخص آسانی انجام کسب وکار، در رده هفتم جهان واقع شده است. این کشور علی رغم خروجش از اتحادیه اروپا، توانسته به خوبی ثبات اقتصادی خود را حفظ کند.

بریتانیا برای جذب سرمایه گذارهای کارآفرین غیراروپایی، ویزای سرمایه گذاری درجه 1 را معرفی کرده است. شما با داشتن حداقل 2 میلیون پوند برای سرمایه گذاری در این کشور، می توانید برای اخذ ویزا اقدام کنید. البته برای شروع یک کسب وکار و سرمایه گذاری در آن نیز می توانید با داشتن حداقل 50 هزار پوند برای اخذ ویزای کارآفرینی اقدام کنید.

1. استرالیا

استرالیا پیروز شده است رتبه هشتم جهان را در شاخص آسانی انجام کسب وکار به خود اختصاص دهد. این کشور در سال 2018 وارد بیست و هفتمین سال پیاپیِ رشد اقتصادی خود بدون تجربه حتی یک سال رکود اقتصادی شده است.

زیرساخت های قوی، شرایط کاری فوق العاده و استانداردها و کیفیت بالای زندگی، و مهم تر از همه فرهنگ مهاجرپذیر مردم استرالیا، سرمایه گذاران و مهاجران بسیاری را جذب این کشور کرده است.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

شما با داشتن حداقل 200 هزار دلار استرالیا، می توانید برای اخذ ویزای کارآفرینی اقدام کنید. این ویزا یکی از زیرگروه های ویزای سرمایه گذاری استرالیا است. برای آشنایی بیشتر با انواع ویزاهای سرمایه گذاری به لینک زیر مراجعه کنید:

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

دولت استرالیا برای صاحبان کسب وکار شرایط ویژه ای را در نظر گرفته است. شما با ثبت شرکت در این کشور می توانید اقامت بگیرید. تنها کافیست سوابقی از خود و کسب وکارتان را آماده کنید و به همراه طرح کسب وکاری که می خواهید در استرالیا راه اندازی کنید، به اداره مربوطه ارسال کنید. البته فرایند دریافت اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری، تقریبا پیچیده است و هر سال، قوانین جدیدی به آن افزوده می شود.

گروه حقوقی مهاجرت پلاس با مدیریت دکتر دانیال شبرخ، وکیل رسمی و پایه یک دادگستری استرالیا، در تمامی مراحل اعم از اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا، ثبت شرکت و مسائل حقوقی پس از ورود به استرالیا همراه شماست. کافیست از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان این گروه بهره مند شوید.

ثبت شرکت در استرالیا

منبع: انتخاب

به "بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید