بازسازی و آماده سازی 106 خوابگاه در طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی ، 34 دانشگاه در این طرح مشارکت کردند

به گزارش وبلاگ لین هوان، رئیس صندوق رفاه دانشجویان در افتتاحیه طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی گفت: 106 خوابگاه دانشجویی با زیربنای 126 هزار متر مربع در طرح ارتقای خوابگاه ها بازسازی و تجهیز شدند.

بازسازی و آماده سازی 106 خوابگاه در طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی ، 34 دانشگاه در این طرح مشارکت کردند

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ لین هوان، ناصر مطیعی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در افتتاحیه طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی که امروز به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر علوم برگزار گردید، گفت: طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی در 33 دانشگاه توسط خیرین انجام شده است. هدف اصلی صندوق رفاه حمایت از دانشجویان مستعد کم بضاعت در دانشگاه ها، رشد استعداد ها و یاری به شرایط تحصیلی و معیشتی دانشجویان و یاری به تعمیر و تجهیر خوابگاه ها و آشپزخانه های دانشجویی و در کنار این ماموریت ها یاری به تجهیر اماکن ورزشی و اتاق های تندرستی است.

وی اضافه نمود: منابع صندوق از یاری های دولت، به صورت بودجه و تسهیلات بانکی، درآمد های اختصاص صندوق و وجوه بازگشت وام ها و اخذ اجاره بها و تسهیلات بانکی است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان اضافه نمود: تجربه اقدامات خیرخواهانه خیرین ریشه در باور های دینی و اخلاقی دارد و تجربه ارزشمند خیرین باعث شد که در حوزه رفاه دانشجویی درخواست تجهیز خوابگاه ها را داشته باشیم که طرح اولیه در مهرماه 98 پیشنهاد و در شهریور 99 هیات امنای صندوق آن را تصویب کرد.

مطیعی اضافه نمود: برای طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی حدود 15 نشست با خیرین وزارت علوم و 13 جلسه با خیرین در صندوق رفاه برگزار گردید و همچنین در نشستی که با حضور وزیر و خیرین صورت گرفت، طرح های ارتقای تابستانه سال 99 خوابگاه ها شروع شد. صندوق رفاه دانشجویان سامانه سحر را در راستا جذب و ساماندهی خیرین راه اندازی کرد که در این سامانه گزارش به خیرین ارائه می گردد.

وی ادامه داد: این طرح 106 خوابگاه را با زیر بنای 126 هزار متر مربع به خود اختصاص داده که 83 مورد آن با مساحت 83 هزار متر و 70 درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهره برداری است و 23 خوابگاه دیگر تا اواسط اسفند افتتاح می گردد.

مطیعی اضافه نمود: ظرفیت این خوابگاه ها 25 هزار و 873 نفر است که بیش از 17 هزار ظرفیت آن آماده اسکان هستند. 34 دانشگاه در این طرح شرکت کردند که سهم دانشگاه ها در این طرح در برآورد ریالی، 21 میلیارد و 400 میلیون تومان است. برای مجموعه پروژه ها بیش از 71 میلیارد تومان هزینه شده است. در این میزان پیشرفت 21 میلیارد تومان سهم خیرین، 21 میلیارد تومان سهم دانشگاه ها و 28 میلیارد تومان سهم صندوق رفاه است که خیرین 17 میلیارد تومان از سهم خود را تامین کردند و منتظر گزارش دانشگاه ها هستند که مابقی سهم را پرداخت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازسازی و آماده سازی 106 خوابگاه در طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی ، 34 دانشگاه در این طرح مشارکت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و آماده سازی 106 خوابگاه در طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی ، 34 دانشگاه در این طرح مشارکت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید