آیپد ایر جدید ارزان تر از نسخه های پیشین است؟

به گزارش وبلاگ لین هوان، گزارش های جدید حکایت از آن دارند که اپل در حال فراوری زنجیره تامین خود برای فراوری مک بوک های جدید ARM و همچنین تبلت های جدید است. طبق این اطلاعات انتظار می رود که فروش هر دو دسته از محصولات سال جاری نسبت به سال 2019 کمی قوی تر باشد.

آیپد ایر جدید ارزان تر از نسخه های پیشین است؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گفته می گردد که آیپد ایر جدید، با صفحه نمایش 10.8 اینچی، این بار استراتژی iPhone SE را اتخاذ نموده است و این یعنی تطبیق قیمت مناسب با یک تراشه قدرتمند. احتمالاً اپل A13، تراشه ای در قلب آیفون SE 400 دلاری (2020) است، هرچند که گزارش های متناقضی در این مورد وجود دارد.

بیشتر بدانید:

پیشبینی های جدید تحلیلگر ارشد اپل منتشر شد

ios14 کاربران آیفون های قدیمی را نا امید کرد

چگونه با گوشی هوشمند زیباترین عکس ها را ثبت کنیم؟+تصاویر

آیپد ایر (2019) از تراشه A12 استفاده می نماید و برای مدل 64 گیگابایتی از 500 دلار آغاز می گردد. وانیل آیپد 10.2 دارای تراشه A10 است و در حال حاضر 330 دلار قیمت دارد؛ بنابراین، قیمت آیپد ایر 2020 باید در جایی بین این دو قرار بگیرد. درباره ایرپاد جدید چیز های زیادی گفته شده است. برای مثال گفته می گردد درگاه لایتنینگ را رها می نماید و به جای آن USB-C را اتخاذ می نماید. یکی دیگر از ویژگی های پرو که در مدل جدید دیده می گردد امکان پشتیبانی از Keyboard Magic است.

تحلیلگر ارشد اپل: کو می گوید اگر شما در آستانه خرید یک آیپد مینی جدید هستید، سال آینده سال شما است. او همچنین گزارش می دهد که بر خلاف آیفون ها که ممکن است به زودی بدون هیچ گونه شارژر به بازار بیایند، آیپد ها با شارژر های 20 وات همراه خواهند بود.

در خصوص لپ تاپ های اپل، ظاهراً 13 مدل از MacBook Pro و MacBook Air که هر دو از تراشه های اپل بهره می برند، در دست فراوری هستند و قرار است تا سرانجام امسال عرضه شوند.

منبع: انتخاب

به "آیپد ایر جدید ارزان تر از نسخه های پیشین است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیپد ایر جدید ارزان تر از نسخه های پیشین است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید