آماده سازی سفرای مقیم برای نخستین اجلاس وزرای گردشگری ACD

به گزارش وبلاگ لین هوان، نشست آماده سازی سفرای خارجی مقیم ایران برای برپایی نخستین اجلاس وزرای گردشگری کشورهای عضو مجمع گردشگری همکاری های آسیا (ACD) برگزار شد.

آماده سازی سفرای مقیم برای نخستین اجلاس وزرای گردشگری ACD

به گزارش وبلاگ لین هوان، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در راستای برگزاری نخستین نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو مجمع گردشگری همکاری های آسیا (ACD)، با سفرا و نمایندگان خارجی کشورهای عضو مقیم تهران در نشستی، آخرین اطلاعات و وضعیت برگزاری این اجلاس را تشریح کرد.

در این دیدار حدود 20 تن از سفرا و نمایندگان سیاسی کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) حضور داشتند و اطلاعات مورد نیاز درباره تسهیل شرایط و ترغیب وزرای گردشگری آن کشورها برای شرکت در نخستین نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو مجمع گردشگری همکاری های آسیا (ACD) که از 8 تا 9 شهریور ماه در شهر تبریز برگزار می شود، در آن نشست ارائه شد.

در این جلسه اهداف برگزاری نشست آینده شامل راهکارهای توسعه گردشگری پایدار در منطقه آسیا، حفاظت از محیط زیست، اشتغالزایی، فقرزدایی، توانمندسازی جوامع محلی و نیز تسهیل تردد گردشگران در کشورهای عضو بازگو شد، همچنین چگونگی بهره مندی از این فرصت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سفرا و مقامات ارشد سفارتخانه های کشورهای عضو با دریافت دستور جلسه، فرم اطلاعات کلی و محتوای مورد نیاز، با برنامه سفر وزرای گردشگری در نخستین نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو مجمع گردشگری همکاری های آسیا (ACD) آشنا شدند تا با ایفای نقش خود در هر چه باشکوه تر برگزار شدن این رویداد یاری برسانند.

در این گردهمایی سفرا و کاردارهای کشورهای کره جنوبی، برونئی، تایلند، ویتنام، هند، ترکیه، روسیه، قزاقستان، ازبکستان، کویت، ژاپن، بنگلادش، اندونزی، تاجیکستان، فیلیپین و چین حضور داشتند.

نخستین نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو مجمع گردشگری همکاری های آسیا (ACD) ماه آینده در تبریز برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آماده سازی سفرای مقیم برای نخستین اجلاس وزرای گردشگری ACD" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی سفرای مقیم برای نخستین اجلاس وزرای گردشگری ACD"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید