تور ارزان ایتالیا: آلگری: تقابل با میلان یکی از مهمترین بازی های فصل است، سری A حالا متعادل تر شده است

به گزارش وبلاگ لین هوان، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می گوید بازی فردای تیمش با میلان، یکی از مهمترین بازی های فصل است.

تور ارزان ایتالیا: آلگری: تقابل با میلان یکی از مهمترین بازی های فصل است، سری A حالا متعادل تر شده است

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش وبلاگ لین هوان، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش پس از شروعی ناامیدنماینده در رقابت های فصل جاری سری A ایتالیا، فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته چهارم همین رقابت ها پذیرای میلان هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این ملاقات گفت: این یکی از مهمترین بازی های فصل است.میلان در سال های اخیر دارای اقتدار شده و به ثبات رسیده است. ما باید عملکرد خوبی را از خود در بازی فردا به نمایش بگذاریم. ما در حال پیشرفت هستیم، با هم کار می کنیم و باید بردی که چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان به دست آوردیم را تداوم ببخشیم.

وی در خصوص شرایط تیمش گفت: تردیدهایی در خصوص ترکیب اصلی دارم که آن را حل خواهم کرد چون ما پیش از تعطیلات بعدی بابت بازی های ملی، بازی های زیادی در پیش داریم. مهم این است که همه احساس نمایند که در تیم نقشی دارن و هر موقع که فراخوانده شدند، آماده یاری به تیم باشند. ما عالی کار می کنیم و فردا یک بازی خوب به لحاظ فنی در پیش داریم. میلان به لیگ قهرمانان بازگشته و چهارشنبه شب در تقابل با لیورپول بسیار باشخصیت بازی کرد.

سرمربی یوونتوس توضیح داد: فردا بازی مهم و فوق العاده ای است، درست مثل تقابل های همیشگی یوونتوس و میلان. این بازی برای میلانی ها مهمتر از ماست و فکر می کنم اولین نشانه های مدعیان قهرمانی از ماه نوامبر نمایان می گردد که فکر می کنم تا آن زمان در صندلی متفاوتی در جدول باشیم.

آلگری در سرانجام اعلام نمود: سری A حالا متعادل تر شده است و فکر نمی کنم تیمی کار راحتی در پیش داشته باشم. به سادگی می گردد در این لیگ امتیاز از دست داد، اما در عین حال می گردد اوضاع را درست کرد. ما قطعاً فردا بازی خوبی از خود ارائه خواهیم داد.

تیم های یوونتوس میلان در حالی از ساعت 23:15 فردا به مصاف هم می فرایند که در حال حاضر روسونری با 9 امتیاز در رده دوم جدول جای دارد و بانوی پیر با یک امتیاز در مکان شانزدهم ایستاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تور ارزان ایتالیا: آلگری: تقابل با میلان یکی از مهمترین بازی های فصل است، سری A حالا متعادل تر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: آلگری: تقابل با میلان یکی از مهمترین بازی های فصل است، سری A حالا متعادل تر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید