برد هفت گله میلان و شکست رم برابر اینتر در سری A

به گزارش وبلاگ لین هوان، هفته سی و ششم رقابت های فوتبال سری A ایتالیا با شکست رم از اینتر و برد میلان با هفت گل و همچنین پیروزی یوونتوس ادامه یافت.

برد هفت گله میلان و شکست رم برابر اینتر در سری A

به گزارش وبلاگ لین هوان، در ادامه ملاقاتهای هفته سی وششم سری A ایتالیا چند ملاقات برگزار گردید که در یکی از بازی ها رم در ملاقاتی خارج از خانه میهمان اینتر بود و در نهایت با نتیجه سه بر یک باخت.

مارسلو بروزویچ، ماتیا وچینو و روملو لوکاکو برای اینتر گلزنی کردند و هنریک مخیتاریان تک گل جالوروسی را ثبت کرد.

اینتر قهرمانی خود را در لیگ قطعی نموده بود و رم نیز هیچ شانسی برای کسب سهمیه اروپایی نداشت تا این ملاقات برای هر دو تیم تاحدودی تشریفاتی باشد.

در دیگر ملاقات میلان توانست با 7 گل تورینو را شکست دهد تا هم امتیاز با آتالانتا و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم باشد. آنته ربیچ هت تریک کرد و 3 بار دروازه حریغ را گگردد. تئو هرناندز 2 بار، فرانک کسیه از روی نقطه پنالتی و براهیم دیاز برای میلان گلزنی کردند.

آتالانتا نیز با دو گل موریل و ماریو پاسالچ توانست بنونتو را شکست دهد تا صندلی خود را در رده دوم تثبیت کند و یوونتوس با نتیجه 3 بر یک ساسولو را شکست داد. آدرین رابیوت، کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا برای یوونتوس گلزنی کردند.

در جدول رده بندی اینتر قهرمانی خود را قطعی نموده است و تیم های آتالانتا و میلان در رده های دوم و سوم هستند تا دو هفته پایانی این رقابت ها حساس تر از قبل گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برد هفت گله میلان و شکست رم برابر اینتر در سری A" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد هفت گله میلان و شکست رم برابر اینتر در سری A"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید