بازی رایانه ای و کنسول بازی

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان ، دوئل مجذوب کننده قرمزها با 2 بازیکن خاص!

پرسپولیس امروز مقابل پیکان می ایستد؛ تیمی که توپ جمع کن ها را بیشتر از دروازه بان ها به دردسر می اندازد.

16 اردیبهشت 1402

آنچه متال گیر سالید درباره تکنولوژی و تیغ دولبه آن می گوید

بعد از عرضه نزدیک به ده بازی و فروش ده ها میلیونی در جهان، می توان راز موفقیت سری متال گیر سالید را از چند وجه دید. یک وجهش این است که هر دفعه از تمام پتانسیل سخت افزاری که روی آن عرضه شده اند استفاده کرده اند. از طرفی، گیم پلی مخفی کارانه راستا را برای کلی...

30 مرداد 1401

گوئنت؛ مینی گیم ویچر که تبدیل به یک بازی رقابتی بزرگ شد

به طور کلی سبک بازی های کارتی (Deck Building Games) هواداران بسیار زیادی دارد. از طرفی به علت اینکه مانند بازی های عادی نیستند، بعضی ممکن است به آن ها علاقه نداشته باشند. با این حال، عناوین بسیار بزرگی در این سبک وجود دارند؛ برای مثال، Hearthstone یا گوئنت (Gwent) عناوین...

21 بهمن 1400

سایبرپانک 2077 هفته آینده به پلی استیشن استور بازمی شود

فروش نسخه پلی استیشن بازی سایبرپانک 2077 قرار است از هفته آینده روی پلی استیشن استور دوباره از سر گرفته گردد. شرکت بازی سازی سی دی پراجکت رسما خبر داده است که از روز 21 ژوئن دوباره می توان سایبرپانک 2077 را روی پلی استیشن استور برای کنسول پلی استیشن 4 تهیه کرد.

13 تیر 1400

بازی بعدی سازندگان فراموشی و SOMA به زودی رونمایی می گردد

بر و بچه های استودیوی بازی سازی فریکشنال گیمز (Frictional Games) ظاهرا برای رونمایی از پروژه بعدی شان آماده می شوند. این استودیو به تازگی وب سایت رسمی بازی بعدی شان را با تصویری مرموز، بروزرسانی نموده است.

6 اسفند 1398

عجیب ترین، بهترین و کم یاب ترین مدل های پلی استیشن 4

مجله دیجی کالا - احسان ناخدا: تا به این لحظه که این مطلب در حال نوشته شدن است، بیش از صد میلیون کنسول پلی استیشن4 راهشان را به خانه های بازی کنندگان باز نموده اند.

27 دی 1398