HTC از گوشی متاورسی دیزایر 22 پرو رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ لین هوان، همانطور که انتظار داشتیم، شرکت HTC بالاخره از جدیدترین گوشی خود به نام دیزایر 22 پرو رونمایی کرد. این یک گوشی میان رده است که با زیست بوم Viverse این شرکت سازگاری بالایی دارد و می توانید همراه با هدست های این شرکت از آن بهره ببرید. در این گوشی بعلاوه کیف پول Viverse هم وجود دارد که برای مدیریت دارایی های دیجیتال می توانید از آن بهره ببرید.

HTC از گوشی متاورسی دیزایر 22 پرو رونمایی کرد

در پنل پشتی HTC دیزایر 22 پرو دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی دیده می گردد که در کنار آن اولترا واید 13 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی قرار گرفته است. کاربران برای عکس های سلفی می توانند از دوربین 32 مگاپیکسلی استفاده نمایند. انرژی این گوشی از طرف باتری 4520 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می نماید. بعلاوه نباید پشتیبانی از شارژ بی سیم 15 واتی را از قلم بیندازیم.

در کشور تایوان برای خرید این گوشی باید 404 دلار بپردازید و در بازار اروپا با قیمت 459 یورو به دست کاربران می رسد. طی چند سال اخیر HTC تمرکز خود را عمدتا به حوزه واقعیت مجازی معطوف نموده ولی در این زمینه هم به موفقیت چندانی نرسیده است. با توجه به اینکه این گوشی هم ویژگی خاصی ندارد، احتمالا مانند نسل های قبلی با استقبال کاربران روبرو نمی گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "HTC از گوشی متاورسی دیزایر 22 پرو رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "HTC از گوشی متاورسی دیزایر 22 پرو رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید