85درصد ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) اسکو از بیماران کرونایی پر شده است

به گزارش وبلاگ لین هوان، خبرنگاران/آذربایجان شرقی فرماندار اسکو با بیان اینکه 85 درصد ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) اسکو از بیماران کرونایی پر شده است، گفت: رعایت پروتکل ها در این شهرستان به 87.5 درصد رسیده است.

85درصد ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) اسکو از بیماران کرونایی پر شده است

بابک رضی منش در سی و چهارمین جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اسکو که با موضوع آنالیز شرایط کرونایی شهر جدید سهند برگزار گردید، اظهارکرد: با اعمال دستورالعمل مدیریت هوشمند محدودیت ها در ایام نوروز توانستیم شرایط کرونایی شهرستان را تثبیت کنیم و به عنوان تنها شهرستان پر جمعیت استان در شرایط نارنجی قرار بگیریم.

وی تاکید نمود: همه باید دست در دست هم دهیم تا با رساندن میزان رعایت پروتکل ها به بالای 90 درصد، بتوانیم این موج جدید و سخت بیماری را در هفته آینده مهار کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهر جدید سهند بیشترین روزهای سفید و آبی را از زمان شیوع به ثبت رسانده، اضافه نمود:مشارکت بین بخشی، همکاری سازمان های مردم نهاد و مشارکت مردم، راز موفقیت این شهر در مدیریت ویروس کرونا است.

فرماندار شهرستان اسکو اعلام نمود: آمار بستری ها در بیمارستان شهرستان فرایند صعودی را نشان می دهد و متاسفانه میزان فوتی ها نیز رو به افزایش است.

وی، از تزریق واکسن کرونا به 54 درصد از گروه هدف شامل کارکنان آرامستان ها و پاکبانان شهرداری های اسکو، سهند و ایلخچی اطلاع داد و گفت: انتظار داریم شبکه بهداشت و درمان با دقت و حساسیت بر فرایند تزریق واکسن برابر دستورالعمل وزارت بهداشت نظارت نماید.

وی افزود: تزریق واکسن کرونا در افراد مشمول گروه های هدف اجباری نبوده و منوط به رضایت افراد است که تا به امروز 100 درصد کادر بهداشت و درمان شهرستان برابر دستورالعمل واکسینه شده اند.

رئیس ستاد کرونای شهرستان اسکو، با انتقاد از شلوغی و ازدهام در بعضی قنادی های شهرستان، تاکید نمود:مشاغل گروه 1و 2 مشروط به رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند و در صورت مشاهده تجمع، این واحدها پلمپ خواهند شد.

وی با اشاره به شلوغی مرکز بهداشتی شماره یک سهند خواهان تدبیر فوری در جهت مدیریت مراجعات و ارائه خدمات مطلوب تر در این مرکز شد.

وی با تاکید بر اینکه تمام کوشش ستاد شهرستانی کرونا تغییر شرایط و رسیدن به شرایط زرد و آبی است، متذکر شد:لازمه این کار اعمال تمامی محدودیت های شرایط نارنجی و ایجاد محدودیت در مناطق گردشگری شهرستان خواهد بود چرا که کوچک ترین غفلت روزهای سخت و محدودیت های بیشتری را رقم خواهد زد.

رضی منش در انتها در مورد میزان به کارگیری کارمندان ادارات گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان اسکو مکلف به رعایت به کارگیری یک دوم کارکنان در مجموعه خود هستند و در صورت عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "85درصد ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) اسکو از بیماران کرونایی پر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "85درصد ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) اسکو از بیماران کرونایی پر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید