30 مدل آینه چوبی گرد با طراحی جدید مناسب دکور مدرن و روستیک

به گزارش وبلاگ لین هوان، آینه چوبی گرد خصوصا در مدل های عظیم یا چندتایی یکی از دکوری های بسیار شیک و زیبای هر محیطی است. اگر چیدمان منزلتان پر است از لوازم مستطیلی و مربعی، حضور یک آینه گرد در دکوراسیون باعث بوجود آمدن یک نقطه کانونی جذاب می گردد. این وسیله زیبا نه تنها محیط منزل را با یاری تکنیک تضاد، پویا نشان می دهد، بلکه نور و روشنایی را به داخل منزل کشانده و توجه چشم های سرگردان را به سایر وسایل خانه نیز جذب می نماید. در این مطلب با 30 مدل بسیار زیبا از آینه های چوبی گرد آشنا خواهید شد که به تازگی توسط طراحان لوازم داخلی معرفی شده اند. این آینه به خاطر ظاهر متفاوت شان در هر دکوراسیونی که قرار بگیرند، سریعا جلب توجه خواهند کرد.

30 مدل آینه چوبی گرد با طراحی جدید مناسب دکور مدرن و روستیک

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ آنلاین کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

یکی از عظیمترین مزیت های آینه گرد، فرصت های بینظیری است که برای تزیین یک اتاق ساده در اختیار خانه دار قرار می دهد. در ادامه بطور خلاصه توضیحی درباره نحوه استفاده از آینه چوبی گرد در دکوراسیون منزل ارائه خواهم داد، لطفا تا خاتمه مطلب همراه ما باشید.

چگونه از آینه گرد برای عظیم تر نشان دادن منزل استفاده کنیم؟

وقتی یک آینه را در اتاقی کوچک آویزان می کنید، این آینه خاصیتی دارد که باعث می شود محیط اتاق عظیمتر از آنچیزی که هست دیده شود. این موضوع بستگی به سایز آینه دارد، اگر سایز آینه عظیم باشد، تاثیرگذاری آن در عظیمتر نشان دادن فضا نیز بیشتر خواهد بود. برای جلب توجه بیشتر و دیزاین زیباتر، بهتر است این آینه ها را بالای تخت خواب، بالای مبل راحتی یا بالای شومینه نصب کنید. آینه هر اتفاقی که در سمت دیگر اتاق بیافتد را در خود بازتاب می دهد و با این کار حسی از عظیم بودن فضا در افراد ایجاد می شود.

بازتاب نور توسط آینه، باعث می شود ظاهر سایر لوازم خانه را به شکلی زیبا تغییر می دهد. برای مثال اگر آینه روبروی کابینت یا کمد آویزان شده باشد، نور بازتاب شده توسط آینه به سطح این لوازم برخورد نموده و رنگ و ظاهر آنها را متفاوت نشان می دهد. مشابه همین اتفاق زمانی می افتد که یک آینه چوبی گرد عظیم را در انتهای راهروی ورودی منزل نصب کنید. راهرو معمولا چون پنجره ای نداشته و از اطراف با دیوار محاصره شده اند، تاریک دیده می شوند، اما وقتی یک آینه در آن باشد، با بازتاب نور تابیده شده از قسمت های دیگر منزل، فضای راهرو را روشن تر و عظیم تر جلوه می دهد.

تزیین درب کمد دیواری و درب اتاق و حمام با آینه های زیبا

فریم چوبی آینه های گرد شامل چه طرح هایی می شود؟

خیلی اوقات وقتی اسم چوب می آید، ذهنمان به سمت سبک دکوراسیون روستیک می رود، این موضوع در خصوص آینه هایی که فریم چوب طبیعی و خام با ظاهری هوازده و گره های متعدد دارند صدق می نماید. اما خیلی آینه چوبی گرد در طرح ها و سبک های بسیار متنوعی از جمله سنتی، امروزی، وینتیج و مدرن طراحی و فراوری می شوند.

آینه گرد چوبی سنتی

این آینه ها معمولا فریم کلفت تری نسبت به مدل های دیگر داشته و رنگ فریم نیز اغلب تیره بوده و طرح های منبت کاری نیز بر روی آن دیده می شود. البته بعضی فریم ها بدون رنگ آمیزی بوده و رنگ طبیعی و تیره خود چوب مثل چوب گردو را شامل می شود.

مدل امروزی

آینه های امروزی فریم به مراتب نازک تری نسبت به مدل های کلاسیک یا سنتی داشته و طرح های روی فریم ساده تر است.

40 مدل آینه قدی پایه دار مناسب اتاق خواب و ورودی منزل

مدل وینتیج

آینه چوبی گرد که شکل لوازم قدیمی و عتیقه باشد چند وقتی است که در دکوراسیون داخلی هوادار زیادی پیدا نموده است. فریم آینه های وینتیج معمولا رنگ طلایی داشته و شامل تزیینات زیادی می شود. درخشش فریم این آینه ها حتی از خود آینه وسط فریم نیز بیشتر است.

مدل های مدرن

شکل گرد عموما در طرح های مدرن استفاده نمی شود، اما آینه بحثش فرق می نماید. فریم آینه های گرد مدرن، بسیار نازک بوده و عاری از هر گونه طراحی و نقش اضافه بر روی چوب هستند. البته خیلی از مدل ها شبیه به مدل های بدون فریم دیده می شوند که این برای منازل چیده شده به سبک مینیمال گزینه ایده آلی هستند.

30 مدل آینه دستشویی در طرح های جدید و شیک مطابق مد روز

اندازه مناسب برای آینه های گرد چقدر است؟

نکته بسیار مفیدی که راجب تزیین دکوراسیون با آینه ها وجود دارد این است که هیچوقت آینه ها در دکوراسیون زیادی دیده نمی شوند. به عبارت دیگر آینه را نمی توان به عنوان یک وسیله اضافی در نظر گرفت. دلیل اصلی هم به همان قضیه ایجاد خطای دید و عظیم تر نشان دادن محیط برمی شود.

البته نکته ای که باید قبل خرید آینه چوبی گرد توجه داشته باشید این است که فریم های عظیم و عریض از خاصیت بازتاب دهندگی آینه می کاهد. از این رو اگر آینه را برای روشن کردن محیطی مثل راهرو می خواهید، بهتر است از مدل های با فریم نازک انتخاب کنید. اگر هم برای فضای عظیم می خواهید، این موضوع اهمیتی نداشته و می توانید آزادانه تصمیم بگیرید. بهترین مدل آینه گرد مدلی است که تناسب عالی بین اندازه فریم و اندازه آینه داشته باشد. شکل های زیر بخوبی این موضوع را نشان می دهند.

منبع: اتاق

به "30 مدل آینه چوبی گرد با طراحی جدید مناسب دکور مدرن و روستیک" امتیاز دهید

1 کاربر به "30 مدل آینه چوبی گرد با طراحی جدید مناسب دکور مدرن و روستیک" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 مدل آینه چوبی گرد با طراحی جدید مناسب دکور مدرن و روستیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید