گوشی مالی آیفون با طراحی متفاوت لو رفت!، عکس

به گزارش وبلاگ لین هوان، با لو رفتن قاب نو گوشی مالی و مقرون به صرفه نسل چهارم آیفون، یکبار دیگر احتمال دیده شدن این سری از دستگاه های آیفون تقویت شده است؛ این بار اما شواهد حاکی از ان است که این گوشی موبایل با طراحی زیباتر و مدرن تر وارد بازار خواهد شد.

گوشی مالی آیفون با طراحی متفاوت لو رفت!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ لین هوان ، اطلاعات تازهی که از SE4 لو رفته یک قاب آیفون SE را نشان می دهد که دکمه هوم قدیمی و حسگر Touch ID در آن حذف و یک بریدگی در بالای نمایشگر اضافه شده است اما همچنان یک دوربین در پشت دستگاه وجود خواهد داشت. با نگاهی به آیفون SE (2022) متوجه خواهیم شد که این گوشی یک گوشی با طراحی بر اساس استانداردهای امروزی است.

در حالی که صحبت هایی مبنی بر اینکه آیفون SE بعدی از ظاهر آیفون 15 پیروی می کند وجود دارد، اکنون به نظر می رسد که از نظر ظاهری بیشتر شبیه آیفون 14 باشد مخصوصا با در نظر گرفتن جزیره پویا در آیفون 15؛ به هرحال به یاد داشته باشید که این پیشرفت خوبی به شمار می رود، چرا که در مقایسه SE 4 با آخرین سری آیفون SE و طراحی صفحه آن، شما باید به سال 2017 و آیفون 8 برگردید تا یک آیفون پرچمدار با دکمه هوم در قاب پایینی پیدا کنید!

این تصاویر از قاب های آیفون SE 4 تازه طراحی احتمالی را نشان می دهد که ظاهراً با آنچه قبلاً فاش شده بود فرق دارد؛ ما در ماه های اخیر افشای اطلاعات و شایعات بسیار زیادی از آیفون SE 4 دیده ایم. مدل نسل سوم در مارس 2022 عرضه شد و با شک و تردید در مورد اندازه فروش آن، در ابتدا تصور می شد که ممکن است آخرین آیفون SE باشد.

اکنون به نظر می رسد که این گوشی در دستور کار اپل قرار گرفته است. اطلاعات فاش شده به عرضه در سال 2025 اشاره کرده است. به نظر می رسد آیفون مقرون به صرفه با تغییر به فناوری OLED برای نمایشگر خود به بقیه سری ها بپیوندد. البته این دستگاه همچنین باید در عرضه بعد مانند آیفون های پرچمدار فعلی به یک پورت USB-C مجهز شود.

برخی از تصاویر فاش شده در ماه گذشته که ظاهراً طراحی تازه آیفون SE 4 را نشان می دادند، اکنون به خوبی با قاب های موجود در این فاش مطابقت دارند. اکنون به نظر می رسد که آیفون SE بالاخره بازخواهد گشت.

منبع: techradar

227323

منبع: خبرآنلاین

به "گوشی مالی آیفون با طراحی متفاوت لو رفت!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی مالی آیفون با طراحی متفاوت لو رفت!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید