کمانداران کامپوند در انتظار آغاز اردوها

به گزارش وبلاگ لین هوان، سرمربی تیم ملی کامپوند درباره زمان آغاز اردوی تیم ملی کامپوند گفت: برای برگزاری اردوی تیم ملی کامپوند منتظر هستیم تا تعطیلات ماه محرم به انتها برسد تا ببینیم چه زمانی می توانیم اردو را آغاز کنیم.

کمانداران کامپوند در انتظار آغاز اردوها

اسماعیل عبادی در گفت وگو با وبلاگ لین هوان، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا که اردوی تیم ملی کامپوند تعطیل شد تمرینات کمانداران را به وسیله فضای مجازی دنبال کردیم که براساس گزارش هایی که از کمانداران دریافت کردم شرایط رکوردها بد نیست. البته تا زمانی که اردو آغاز نگردد، به طور دقیق نمی توانم بگویم کمانداران چقدر با افت رکورد روبرو شده اند.

او گفت: اگر از اواسط شهریور اردوی تیم ملی کامپوند برگزار گردد بیش تر روی بحث آماده سازی کمانداران تمرکز خواهیم کرد و به رکورد ورزشکاران فعلا کاری نداریم تا کم کم شرایط کمانداران را به حالت قبل برگردانیم.

عبادی درباره زمان آغاز اردوها اظهار داشت: طی صحبتی که با فدراسیون داشتم قرار است بعد از تعطیلات ماه محرم در این خصوص تصمیم گیری انجام گردد و زمان برگزاری اردوها را به ما اعلام نمایند.

وی در خاتمه پیرامون این پرسش که آیا سال جاری امکان برگزاری مسابقات لیگ تیروکمان وجود دارد یا خیر؟ اظهار داشت: برگزاری مسابقات لیگ تیروکمان بستگی به شرایط این بیماری و تصمیم ستاد ملی کرونا وزارت ورزش و جوانان دارد، به هر صورت ما ابتدا منتظر برگزاری اردوها هستیم تا زودتر کار خود را آغاز کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کمانداران کامپوند در انتظار آغاز اردوها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمانداران کامپوند در انتظار آغاز اردوها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید