کوشش مسئولان سری A برای بازگرداندن طرفداران به استادیوم ها

به گزارش وبلاگ لین هوان، مدیران برگزاری مسابقات سری A در کوشش هستند تا مجوز حضور طرفداران واکسینه شده در استادیوم ها را از دولت ایتالیا دریافت نمایند.

کوشش مسئولان سری A برای بازگرداندن طرفداران به استادیوم ها

به گزارش وبلاگ لین هوان، عرضه واکسن کرونا در کشور ایتالیا در حالی شروع شده است که مدیران برگزاری مسابقات سری A امیدوار هستند که این مقدمه ای برای بازگشت طرفداران به ورزشگاه های این کشور باشد.

پائولو دال پینو، رئیس سازمان لیگ سری A در گفت وگو با رادیو رای 1 ایتالیا گفت: به اعتقاد من، ما باید بتوانیم شهروندان واکسینه شده را در ورزشگاه ها پذیرش کنیم. ما برنامه ای 500 صفحه ای به دولت ارائه نموده ایم و در آن شرح داده ایم که چطور می توانیم در سلامت، طرفداران را با ظرفیت 20 تا 30 درصد به ورزشگاه ها بازگردانیم اما تا به امروز هیچ جوابی در این خصوص دریافت ننموده ایم. حتی یک تماس هم با ما گرفته نشده است، از این رو امیدواریم حداقل کسانی که واکسینه شده اند، بتوانند برای تماشای بازی ها در ورزشگاه ها حضور پیدا نمایند.

رئیس سازمان لیگ سری A ایتالیا همچنین درباره پیشنهاد واکسینه شدن تمامی بازیکنان حرفه ای در ایتالیا که بتوانند بدون انجام تست های کرونای مداوم و قرنطینه تیمی به طور مرتب بازی نمایند، گفت: این مسئله ای است که مربوط به تصمیم گیری دولت می گردد و ما به آن ورود نخواهیم کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ لین هوان بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کوشش مسئولان سری A برای بازگرداندن طرفداران به استادیوم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش مسئولان سری A برای بازگرداندن طرفداران به استادیوم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید