تور استانبول: کشتی های مسافربری استانبول، آخر هفته ها شبانه روزی کار می نمایند

به گزارش وبلاگ لین هوان، شهرداری استانبول در اقدامی جالب توجه، ساعت کار کشتی های مسافربری در آخر هفته ها را به 24 ساعت افزایش داده است.

تور استانبول: کشتی های مسافربری استانبول، آخر هفته ها شبانه روزی کار می نمایند

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

اگر قرار است به زودی با تور استانبول یا به صورت شخصی راهی مرکز گردشگری ترکیه بشوید، حتما از شنیدن این خبر که کشتی های مسافربری، ساعت کار خود در آخر هفته ها را تغییر داده اند و به صورت 24ساعته فعالیت خواهند کرد، خرسند می شوید. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با این مقاله از وبلاگ لین هوان همراه باشید.

استانبول ترکیه، تنها شهری در دنیا محسوب می گردد که در دو قاره قرار گرفته است. تنگه ای کوچکی به نام تنگه بسفر در این شهر، قاره اروپا را از آسیا جدا می نماید.

کشتی های مسافربری، یکی از محبوب ترین راه ها برای گشت و گذار در شهر به شمار می آیند و روزانه صدها هزار مسافر را جابه جا می نمایند.

شهرداری کلان شهر استانبول اخیرا اعلام نموده است که اسکله های قاضی کوی و اسکدار در بخش آسیایی شهر و کاراکوی و بشیکتاش در قسمت اروپایی، در شب های آدینه و شنبه هم فعالیت خواهند کرد.

در خط قاضی کوی - کاراکوی - بشیکتاش که شلوغ ترین اسکله های استانبول هستند، یک کشتی مسافربری می تواند در طول شب، چهار بار رفت وآمد کند. 13 سفر هم در طول شب، بین اسکله بشیکتاش و اسکدار انجام خواهد شد.

کشتی ها مسافربری از نیمه شب تا یک بامداد در بازه های زمانی 15 دقیقه ای، از یک بامداد تا 3:30 بامداد، در بازه های زمانی 30 دقیقه ای و از آن به بعد تا 6:30 صبح، هر یک ساعت یک بار، حرکت خواهند کرد. بین دو اسکله بشیکتاش و اسکدار هم یک کشتی مسافربری فعال خواهد بود.

خدمات تازه کشتی های مسافربری، علاوه بر آسان کردن حمل و نقل برای بازدیدنمایندگان، 15 میلیون شهروند ساکن در دو بخش اروپایی و آسیایی شهر را به یکدیگر نزدیک تر خواهند کرد. علاوه بر این، بازدیدنمایندگان پس از تاریکی شب دیگر در بخش اروپایی یا آسیایی گیر نمی افتند و می توانند به راحتی بین این دو بخش شهر تردد داشته باشند.

منبع: کجارو / lonelyplanet

به "تور استانبول: کشتی های مسافربری استانبول، آخر هفته ها شبانه روزی کار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول: کشتی های مسافربری استانبول، آخر هفته ها شبانه روزی کار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید