پیمایش بیش از یک هزار و 100 انشعاب آب در خوی

به گزارش وبلاگ لین هوان، معاون خدمات مشترکین و عایدی شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: در امسال اجرای جامع طرح پیمایش انشعابات آب در شهر خوی در حال اجرا است.

پیمایش بیش از یک هزار و 100 انشعاب آب در خوی

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین از خوی ، رعنا قدردان گفت: با اجرای این پروژه که با همکاری کنتور نویسان انجام می شود، علاوه بر شناسایی و قطع انشعاب های غیر مجاز، می توان انشعاب های پرمصرف یا تغییر کاربری و تغییر واحد را شناسایی و شرایط آنها را بروز رسانی کرد.

وی ادامه داد: در این طرح، راستی آزمایی شماره تلفن همراه مشترکین نیز آنالیز می شود تا از دریافت قبوض به صورت الکترونیکی به وسیله آنها اطمینان حاصل شود.

معاون خدمات مشترکین و عایدی شرکت در مورد پیمایش باغات، واحدهای تفریحی و صنعتی بیان کرد: با پیمایش انشعاب آب باغات، استخرها، واحدهای تفریحی و صنعتی در صورتی که با واحدهایی روبرو شویم که آب را بیش از الگوی تعریف شده مصرف می نمایند، به آنها اخطار لازم داده می شود که این امر تأثیر به سزایی در جلوگیری از مصرف بی رویه آب دارد.

وی با اشاره به مقدار مصرف سرانه آب در خوی گفت: هم اکنون مقدار سرانه آب شرب و بهداشت در خوی حدود 140 لیتر در شبانه روز است، که در این میان اجرای طرح پیمایش انشعابات آب در کاهش این عدد تأثیرگذار است.

معاون خدمات مشترکین و عایدی شرکت با اشاره به پیمایش انشعاباتی که تغییر کاربری داده اند و با افزایش مصرف در ظرفیت قراردادی روبرو شده اند، گفت: با پیمایش این گونه واحدها نه تنها محاسبات دقیق آب بها صورت می گیرد، بلکه خدمات بهتری هم به مشترکین ارائه می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پیمایش بیش از یک هزار و 100 انشعاب آب در خوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیمایش بیش از یک هزار و 100 انشعاب آب در خوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید