پاسخ روابط عمومی شرکت آتیه سازان حافظ به انتشار یک خبر در خبرنگاران

به گزارش وبلاگ لین هوان، خبرگزاری خبرنگاران- روابط عمومی شرکت آتیه سازان حافظ به انتشار یک خبر در خبرنگاران پاسخ داد.

پاسخ روابط عمومی شرکت آتیه سازان حافظ به انتشار یک خبر در خبرنگاران

متن کامل این پاسخ بتوضیح ذیل است:

در پی انتشار گزارشی تحت عنوان درخواست تغییر کارگزار بیمه سلامت آموزش و پرورش در تاریخ 20/10/1400 در آن خبرگزاری ، در راستای شفاف سازی و تبیینافکار عمومی جوابیه به این توضیح ارایه می شود:

  1. به استحضار مردم و فرهنگیان شریف می رساند قرارداد بیمه تکمیلی درمان شاغلین وزارت آموزش و پرورش پس از برگزاری استعلام نرخ حق بیمه از کلیه شرکت های بیمه ای بدون هیچگونه انحصار و صرفا بر اساس توانگری و با حداقل کارمزد و بدون دریافت هیچگونه سودی از سال 1393 با شرکت آتیه سازان حافظ وابسته به سازمان بیمه سلامت ایران و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی. با پوشش بالغ بر هفت میلیون و سیصد هزار نفر بیمه شده ، 39 شعبه، 1234 نمایندگی و 4.500 مرکز تشخیصی- درمانی طرف قرارداد اعم از بیمارستان و مراکز سرپایی که برترین و مناسب ترین خدمات را با استفاده از کد ملی بصورت آنلاین و یا پذیرش خسارت در مراکز غیرطرف قرارداد خود دارد منعقد و تمدید شد . در طی این مدت ضمن پایبندی به کلیه تعهدات و رعایت قوانین مربوطه،تمام کوشش و اهتمام در راستای افزایش رضایتمندی و ارائه خدمت مطلوب به فرهنگیان تحت پوشش بود .
  2. بر اساس مستندات موجود در کلیه شعب این شرکت هزینه های خسارت متفرقه فرهنگیان شاغل پس از تحویل به واحدهای پذیرش کمتر از 20 روز کاری طبق ضوابط آنالیز و به حساب فرهنگیان معزز واریز می شود و هزینه بیماران خاص بصورت هفتگی و بدون توقف پرداخت می شود و در صورت مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد بدون هیچگونه پرداختی از جیب با ارایه کد ملی از خدمات درمانی بهره مند می گردند.در ضمن در طی امسال تا کنون بیش از شش میلیون سند تایید و پرداخت شده است.
  3. متاسفانه نگارنده کارزار اطلاعات کافی در رابطه با مقدار حق بیمه پرداختی فرهنگیان ندارد و بر اساس بخشنامه های وزارت آموزش و پرورش حق بیمه ماهانه هر نفر بیمه شده اصلی و تبعی مبلغ 495.000 ریال از افراد کسر می شود که مستندات آن در فیش حقوق و مزایای فرهنگیان درج شده است و از هیچ بیمه شده مبلغی بصورت درصدی کسر نشده است و این مصداق تشویش اذهان عمومی می باشد.
  4. در پاسخ به افزایش مرتب تعرفه بیمه و کاهش خدمات ، در طی سنوات گذشته افزایش حق بیمه پرداختی به وسیله بیمه شده طبق مستندات موجود حداقل پرداختی نسبت به تعهدات ایجاد شده می باشد (مبلغ 495.000 ریال) و هم چنین تعهدات بیمه تکمیلی فرهنگیان هیچگونه کاهش نیافته است بلکه در بعضی موارد مانند بیماران خاص با هزینه های سنگین که بیمه شده برای تامین آن با مشکل مواجهه می شده است خدمت افزایش و بدون پرداخت فرانشیز توسعه داده شده است.شایان ذکر است در صورت تامین منابع اقتصادی پایدار این شرکت آمادگی دارد خدماتی مانند دندانپزشکی را به تعهدات بیمه تکمیلی فرهنگیان نیز اضافه نماید.
  5. در حال حاضر بیش از 4.500 مرکز درمانی -تشخیصی بصورت برخط (آنلاین) با ارایه کد ملی خدمات درمانی مورد احتیاج فرهنگیان را به آنها ارایه می دهند.
  6. گزارش و ریز هزینه ها هر 15 روز یک بار در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار و پس از تایید ،تامین منابع اقتصادی در وجه ذینفعان پرداخت می گیرد ، با توجه به مقدار حق بیمه پرداختی 495.000 ریال و افزایش هزینه های درمان از جمله دارو و تجهیزات و .... ناشی از تحریم های ناجوانمردانه استکبار جهانی ، از صندوق مذکور سودی عاید نمی شود و وزارت آموزش و پرورش در راستای کاهش دغدغه فرهنگیان و جلوگیری از رشد بیش از حد حق بیمه پرداختی سهم بیمه شدگان، جبران هزینه های مازاد این صندوق را تقبل کرده است.

در خاتمه ضمن تقدیر از حسن توجه و پیگیری و همکاری های آن خبرگزاری وزین در مورد مسایل و مسائل فرهنگیان شاغل و تاکید پایبندی این شرکت به کلیه تعهدات و تکریم ارباب رجوع مقتضی است طبق ماده 23 قانون مطبوعات، پاسخ بیان شده جهت تنویر افکار عمومی در آن پورتال خبری درج شود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پاسخ روابط عمومی شرکت آتیه سازان حافظ به انتشار یک خبر در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ روابط عمومی شرکت آتیه سازان حافظ به انتشار یک خبر در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید