پارکینگ خودرو&zwnjهای احتکار شده در غرب تهران لو رفت

به گزارش وبلاگ لین هوان، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران عظیم از شناسایی یک پارکینگ و کشف 74 دستگاه خودروی احتکاری به ارزش 160 میلیارد ریال در غرب تهران اطلاع داد.

پارکینگ خودرو&zwnjهای احتکار شده در غرب تهران لو رفت

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ لین هوان، سردار علی ذوالقدری اظهارکرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با احتکار و اخلالگران مالی، روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران عظیم از وجود پارکینگ احتکار خودرو در یکی از مجتمع های تجاری غرب تهران آگاه شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی، ماموران به پارکینگ مجتمع اعزام و در بازرسی از آن پیروز به کشف 74 دستگاه خودروی احتکاری شامل 71 دستگاه خودروی مونتاژ داخل اعم از انواع پژو206،405، پارس، سمند سورن، دنا معمولی، اچ سی کراس، پراید و سه دستگاه خودروی خارجی جک اس-5 شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه براساس نظر کارشناسان، ارزش کالا های احتکار شده حدود160 میلیارد ریال برآورد شده است، اظهارکرد: در این خصوص یک متهم که مالک پارکینگ مذکور است تا آنالیز تکمیلی موضوع و شناسایی سایر محتکران، دستگیر و به دادسرا معرفی گشت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، ذوالقدری در سرانجام با اشاره به اینکه پلیس عزم خود را برای مبارزه جدی با محتکران و ایجاد بستری آرام و به دور از هرگونه التهاب در جامعه به کار گرفته است، گفت: پیشگیری از جرایم نیازمند عزم همگانی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پارکینگ خودرو&zwnjهای احتکار شده در غرب تهران لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارکینگ خودرو&zwnjهای احتکار شده در غرب تهران لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید