نفرزاده: خاتم باید به فرایند پیروزی بازگردد، پلی آف فعلا هدف ما نیست

به گزارش وبلاگ لین هوان، سرمربی جدید تیم والیبال خاتم اردکان گفت: اکنون تنها باید به فرایند کسب پیروزی بازگردیم و در حال حاضر رسیدن به مرحله پلی آف در بین اهداف ما نیست.

نفرزاده: خاتم باید به فرایند پیروزی بازگردد، پلی آف فعلا هدف ما نیست

فرهاد نفرزاده در گفت و گو با وبلاگ لین هوان، در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال خاتم اردکان شرح داد: لیگ برتر والیبال بعد از برگزاری بازی های هفته دهم، جهت برگزاری اردوهای تیم ملی والیبال برای حضور پیروز در رقابت های انتخابی المپیک، طبق تصمیم سازمان تعطیل شد. فاصله زمانی 20 آذر ماه تا 20 دی ماه نیز به عنوان زمان جابجایی میان فصل معین شد که به همین دلیل بعضی باشگاه ها تصمیم گرفتند تغییراتی را برای رسیدن به نتایج بهتر ایجاد نمایند.

او ادامه داد: در این میان بعضی سرمربیان تیم ها به دلیل کسب نشدن نتایج مد نظرشان، خودشان از راهنمایی تیم ها کناره گیری کردند و بعضی نیز توسط مسئولان باشگاه کنار گذاشته شدند. تیم خاتم نیز با کناره گیری مربی خود احتیاج به سرمربی داشت که مسئولان این باشگاه با بنده وارد مذاکره شدند. مذاکرات ما روزهای چهارشنبه و پنجشنبه انجام شد تا نهایتا روز آدینه به توافق نهایی رسیدیم و بنده صبح امروز (شنبه) به عنوان سرمربی رسمی این تیم معرفی شدم.

سرمربی جدید تیم والیبال خاتم در خصوص اهداف فعلی خود نیز گفت: همانطور که می دانید تیم خاتم از ابتدای فصل تا هفته دهم 8 بازی را انجام داده (دو هفته قرعه استراحت داشت) که تنها در بازی نخست به پیروزی رسیده و در هفت بازی دیگر متاسفانه نتیجه را واگذار نموده است. این موضوع شرایط را سخت می نماید، اما اکنون سعی داریم با تحولاتی که در تیم ایجاد می کنیم تیم را به فرایند کسب پیروزی برسانیم. امیدوارم با تعامل خوبی که بنده با مسئولان باشگاه و بازیکنان خود دارم به این پیروزیت دست پیدا کنیم تا تیم را به صندلی حقیقی خود رسانده و مردم عزیز اردکان را شاد کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا منظور از تحولات خرید بازیکن جدید است؟ اظهار کرد: فعلا در فاز اول تصمیم بر آن است که تیم را با موجودیت فعلی تحویل گرفته و با ارزیابی هایی که از بازیکنان انجام می دهیم، تیم را به فرایند کسب پیروزی برسانیم. ضمن اینکه الآن دیگر اول فصل نیست که دست ما برای جذب بازیکن باز باشد، فعلا باید با آنالیز شرایط سعی کنیم تیم را به فرایند خوب خود بازگردانیم.

نفرزاده در پاسخ به این سوال که آیا رسیدن به پلی آف نیز در میان اهداف معین شده باشگاه قرار گرفته است؟ توضیح داد: همانطور که گفتم ابتدا باید به این موضوع فکر کنیم که تیم به فرایند کسب پیروزی بازگردد چون از هشت بازی تنها یک بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته است. باید بردن را آغاز کنیم تا در فاز بعد به پلی آف هم نیم نگاهی داشته باشیم. البته باید این موضوع را هم بدانیم که الآن دیگر تنها تیم ما برای رسیدن به پلی آف معین نماینده نخواهد بود چون شرایط مانند اول فصل برای همه تیم ها یکسان نیست. در جدول فعلی لیگ تعدادی تیم بالاتر از ما قرار دارند که اگر آن ها نتایج خوبی بگیرند رسیدن ما به پلی آف سخت می گردد. فعلا به کسب برد فکرمی کنیم و در ادامه نیم نگاهی هم به پلی آف داریم.

او در انتها ضمن تشکر از همه اهالی رسانه، در پاسخ به این سوال که چرا ابتدا خبر انتخابش به عنوان سرمربی خاتم را تکذیب کرد؟ شرح داد: به هر حال باید حرفه ای عمل کرد و وقتی شما در حال مذاکره هستید، درست نیست این خبر را رسما رسانه ای کنید و از نظر من غیر حرفه ای است. در آن موقع مشغول مذاکره بودیم و به همین دلیل نباید رسما اعلام می کردم که سرمربی خاتم هستم، چون امکان داشت به توافق نهایی نرسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نفرزاده: خاتم باید به فرایند پیروزی بازگردد، پلی آف فعلا هدف ما نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرزاده: خاتم باید به فرایند پیروزی بازگردد، پلی آف فعلا هدف ما نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید