قیمت بلیت جایگاه ویژه استادیوم آزادی یک میلیون تومان

به گزارش وبلاگ لین هوان، بالاترین قیمت کنسرت یکی از خوانندگان پاپ ایرانی، 495 هزار تومان است و این در حالی است که بالاترین قیمت بلیت آزادی، بیش از دو برابر آن است!

قیمت بلیت جایگاه ویژه استادیوم آزادی یک میلیون تومان

قیمت های بلیت ورزشگاه آزادی و ملاقات استقلال و ملوان در حالی اعلام شده که با افزایش قیمت چشم گیری روبرو شده است.

به گزارش ایسنا؛ در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و ملوان، ساعت 15 روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

با اعلام مسئولان برگزاری مصاف استقلال و ملوان در جلسه هماهنگی پیش از این ملاقات، برای 5000 طرفدار مجوز حضور در ورزشگاه آزادی صادر شده که متقاضیان می توانند به وسیله سامانه بلیت فروشی اقدام به خرید بلیت این ملاقات نمایند. علت صدور مجوز برای تنها 5000 طرفدار هم انجام عملیات عمرانی و مقاوم سازی در طبقه دوم و شش سکوی طبقه اول ورزشگاه آزادی اعلام شده است.

ساعتی پیش، بلیت فروشی این ملاقات شروع شد و یکی از نکات عجیب آن، افزایش قیمت بلیت های بازی است. در سامانه بلیت فروشی، بلیت های پشت دروازه 100 هزار تومان و بلیت های روبروی جایگاه 200 هزار تومان به فروش می رسد.

عجیب تر از همه، قیمت بلیت جایگاه ویژه آزادی است که یک میلیون تومان به فروش می رسد که افزایش قیمت چشم گیری داشته است.

قیمت بلیت جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی در حالی به مبلغ یک میلیون تومان به فروش می رسد که در مقایسه با بالاترین قیمت کنسرت های موسیقی تفاوت قابل توجهی دارد. مدتی است که به قیمت بلیت های کنسرت ها و قیمت های سرسام آور آن نقدها زیادی مطرح می گردد اما بلیت های ورزشگاه آزادی روی دست کنسرت ها زدند. به طور مثال بالاترین قیمت کنسرت یکی از خوانندگان پاپ ایرانی، 495 هزار تومان است و این در حالی است که بالاترین قیمت بلیت آزادی، بیش از دو برابر آن است!

منبع: عصر ایران

به "قیمت بلیت جایگاه ویژه استادیوم آزادی یک میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت بلیت جایگاه ویژه استادیوم آزادی یک میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید