تور سریلانکا ارزان: قهرمانی و نایب قهرمانی تیم های تنیس زیر 16 سال ایران در سریلانکا

به گزارش وبلاگ لین هوان، تیم های ملی تنیس زیر 16 سال ایران با کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات پیش مقدماتی دنیا در سریلانکا انتها دادند.

تور سریلانکا ارزان: قهرمانی و نایب قهرمانی تیم های تنیس زیر 16 سال ایران در سریلانکا

از سفر با تور سریلانکا ارزان به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا سریلانکا دیدن کنید.

به گزارش وبلاگ لین هوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت های تنیس پیش مقدماتی جهانی در بخش پسران با عنوان دیویس کاپ و در بخش دختران با عنوان بیلی جین کاپ به مدت یک هفته به میزبانی سریلانکا برگزار گردید و نمایندگان کشورمان پس از پیروزی مقابل تمامی حریفان خود به ملاقات پایانی صعود کردند.

صبح امروز و با انجام ملاقات فینال، پسران ایران به مصاف قزاقستان رفتند و دختران کشورمان با مغولستان ملاقات کردند.

تیم پسران با نتیجه 2 بر صفر مقابل حریف پیروز شد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، اما تیم دختران کشورمان 2 بر یک به مغولستان باخت و به نایب قهرمانی بسنده کرد.

به این ترتیب نمایندگان کشورمان ضمن کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی، مجوز حضور در رقابت های مقدماتی جهانی که سال آینده به میزبانی هند برگزار می گردد را بدست آوردند.

در بخش دختران تیم ایران با ترکیب ماندگار فرزامی، نیلی عطفی و مهرانه ظهوریان با مربیگری مونا نوریان و تیم پسران با ترکیب کسری رحمانی، امیر علی قوام و سام پاروکی با مربیگری تونی اندروئیچ در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.

این مسابقات از 2 لغایت 7 اسفند ماه در کلمبو سریلانکا برگزار گردید. عباس خلیل تاش به عنوان مدیر فنی و هومن ثبوتی به عنوان سرپرست تیم های اعزامی به این رقابت ها را همراهی کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تور سریلانکا ارزان: قهرمانی و نایب قهرمانی تیم های تنیس زیر 16 سال ایران در سریلانکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سریلانکا ارزان: قهرمانی و نایب قهرمانی تیم های تنیس زیر 16 سال ایران در سریلانکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید