شمار مبتلایان کرونا در آمریکا از 28 میلیون نفر عبور کرد

به گزارش وبلاگ لین هوان، آنالیز های آماری از آمریکا نشان می دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور طی یک روز گذشته حدود 103 هزار نفر افزایش داشته است.

شمار مبتلایان کرونا در آمریکا از 28 میلیون نفر عبور کرد

به گزارش وبلاگ لین هوان از فارس، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید19 در ایالات متحده، علی رغم واکسیناسیون گسترده، همچنان در حال افزایش است.

برآوردهای وبگاه آماری وُرلداُمتر نشان می دهد طی بیست وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت های آمریکا به صورت مجموع 103,481 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز 3,068 آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید 19 در آمریکا به 28,002,240 نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به 486,922 تن افزایش یافت.

بیماران آمریکایی، 25.87 درصد آمار کل مبتلایان دنیای به این ویروس را تشکیل می دهند. در حال حاضر، 20,407 بیمار در آمریکا در شرایط وخیم به سر می برند.

این در حالی است که طبق گزارش شبکه سی اِن اِن، تعداد فوتی های سالانه آمریکا بر اثر موارد مختلف (سوانح رانندگی، بیماری، خودکشی و غیره) از رقم دویست وپنجاه هزار نفر کمتر است.

از سوی دیگر، بیمارستان های کالیفرنیای آمریکا در حالی با کمبود تجهیزات و خدمه روبرو است که تعطیلات کریسمس موج جدیدی از بیماران را به سمت این مراکز روانه نموده است.

آنتونی فائوچی، مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا نیز گفته کادر درمان در بسیاری از مناطق آمریکا در موقعیت های استرس زایی کار می نمایند و بیمارستان ها در شرایط خوبی قرار ندارند.

نمودار ابتلا و تلفات ویروس کرونا در حالی شیب صعودی تندی به خود گرفته که تعداد کسانی که در دنیا به این بیماری مبتلا شدند شامگاه پنجشنبه از 108 میلیون نفر نیز عبور کرد.

منبع: جام جم آنلاین

به "شمار مبتلایان کرونا در آمریکا از 28 میلیون نفر عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان کرونا در آمریکا از 28 میلیون نفر عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید