سفرنامه نویسی به سبک فانوسی ها

به گزارش وبلاگ لین هوان، سفرنامه نویسی از جمله سبک ادبی است که در آن شخصی که به سرزمین، کشور و شهری سفر نموده، دیده ها، شنیده ها و تجربیاتش را به اشتراک می گذارد. اما نوشتن این سفرنامه فوت و فن هایی دارد که جمعیت ایرانگردی و جهانگردی فانوس در پی آموزش و برپایی جشنواره ای برای آن است.

سفرنامه نویسی به سبک فانوسی ها

به گزارش وبلاگ لین هوان، کارگاه آموزشی نوشتن از زیسته در سفر عنوان برنامه ای است که جمعیت ایرانگردی و جهانگردی فانوس به عنوان تشکل مردم نهاد در منطقه 2 تهران در پی برپایی آن است. مهدی زمانی مدیر این تشکل می گوید: یکی از شاخه های گردشگری، در زمیه ادبی است. به همین علت این کارگاه تدارک دیده شده و علاقه مندان زیر نظر نفیسه خسروی آموزش می بینند.

خواندنی های بیشتر را اینجا دنبال کنید

اول آموزش، بعدجشنواره

البته کانون فانوس پس از برپایی این دوره ها در پی برپایی جشنواره ای در سطح جایزه جلال و فرشته است. زمانی می گوید: با توجه به فعالیت های تشکل در زمینه گردشگری مسابقه ای هم در زمینه سفرنامه نویسی تدارک خواهیم دید و امیدواریم این مسابقه را هر سال برگزار کنیم.

جالب اینجاست که شرکت در کارگاه های آموزشی هزینه ای برای علاقه مندان ندارد و فقط شرکت کننده ها برای ارتقای فرهنگ گردشگری می توانند کتاب تخصصی با انتخاب خود به کتابخانه کانون گردشگری فانوس هدیه دهند. زمانی می گوید: در کتابخانه مجموعه بیش از 500 جلد کتاب تخصصی وجود دارد و می تواند یاری زیادی به مردم کند. با توجه به اینکه تشکل هم در پی منافع مادی نیست و از طرفی آغاز کلاس ها همزمان با روز کتاب است، پیشنهاد دادیم که به جای هزینه کلاس ها علاقه مندان کتاب هدیه دهند.

کارگاه آموزشی از سه شنبه 5 اردیبهشت از ساعت 17 تا 19 برگزار می گردد و علاقه مندان برای ثبت نام می توانند با شماره 09123387300 تماس بگیرند. محل برپایی دوره ها هم در خیابان پاتریس لومومبا، نبش کوچه حسین پور است.

منبع: همشهری آنلاین

به "سفرنامه نویسی به سبک فانوسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرنامه نویسی به سبک فانوسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید