سرمربی تراکتور تعیین شد

به گزارش وبلاگ لین هوان، قربان بردیف، مربی مطرح روس برای برعهده گرفتن سمت سرمربی و مدیر فنی باشگاه تراکتور، با این باشگاه به توافق رسید. باشگاه تراکتور توضیحی درباره مدت همکاری با بردیف با نداده، اما در اطلاعیه منتشر شده درباره توافق با بردیف، از برنامه ای 3 تا 5 ساله با این مربی روس صحبت نموده است.

سرمربی تراکتور تعیین شد

بعلاوه تمرینات تراکتور از روز 15 تیر زیر نظر بردیف آغاز خواهد شد.

اطلاعیه باشگاه تراکتور درباره حضور بردیف در این باشگاه به توضیح زیر است:

بعد از اتمام لیگ بیست و یکم که نتایج آن زیبنده نام بزرگ تراکتور و شخصیت والای طرفداران پرشورش نبود، باشگاه تراکتور تبریز در راستای ساختن یک مجموعه قدرتمند که از لحاظ فنی و نتیجه گیری جوابگوی توقعات و خواسته های طرفداران پرشور خود باشد، آغاز به تحقیق و مطالعه پیرامون جذب یک سرمربی صاحب سبک و مولف کرد که بتواند علاوه بر اداره فنی مجموعه تیم، در جهت پیشرفت حرفه ای و استاندارد سازی باشگاه به تراکتور یاری کند و ضمن راه اندازی آموزشگاه تراکتور، زیرساخت حرفه ای باشگاه را در یک بستر مناسب ایجاد کند.

به همین دلیل قربان بردیف، سرمربی نامدار فوتبال روسیه که سابقه درخشانی در فوتبال اروپا دارد به همکاری دعوت شد و امروز خوشحالیم با افتخار به طرفداران تراکتور اعلام کنیم باشگاه با قربان بردیف به توافق رسیده که به عنوان مسئول و مدیر فنی با تراکتور همکاری داشته باشد و علاوه بر آماده سازی تیم بزرگسالان تراکتور برای حضور در دوره بیست و دوم لیگ برتر، روی تمامی فعالیت های فوتبالی تراکتور از سطح آموزشگاه، فوتبال پایه و فراهم سازی زیرساخت حرفه ای باشگاه نظارت داشته باشد تا در یک فرایند 3 تا 5 ساله، با حمایت طرفداران فهیم تراکتور، این باشگاه به قدرت بلامنازع فوتبال آسیا تبدیل گردد.

قربان بردیف با تجربه پیروزیت آمیز در باشگاه های روستوف و روبین کازان روسیه و باشگاه های پیروز دیگر در سایر کشور های استقلال یافته از شوروی سابق، به تبریز می آید تا همه دست در دست هم، برای فوتبال تراکتور یک ساختار حرفه ای بسازیم.

در این راه روی تخصص و تعهد قربان بردیف و همکاری تمامی ارکان باشگاه و مهم تر از همه صبوری، همراهی و حمایت طرفداران پرشور تراکتور حساب باز نموده ایم. آینده از آن کسانی است که با ایمان و اعتقاد قلبی با تمام توان برای رسیدن به پیروزیت کوشش نمایند. راه نو تراکتور تا رسیدن به قله فوتبال آسیا آغاز شده است.

مرحله نو تمرینات تراکتور از 15 تیر زیر نظر قربان بردیف و همکاران ایشان آغاز می گردد. 15 تیر یک روز باشکوه و ماندگار در تاریخ پرافتخار تراکتور خواهد شد؛ روز آغاز حرکت نوین تراکتور به سوی پیروزیت ماندگار...

منبع: فرارو

به "سرمربی تراکتور تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تراکتور تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید