رقیب ژاپنی حمید سوریان در مبارزات MMA به میدان می رود

به گزارش وبلاگ لین هوان، شینوبو اوتا یکی از ستاره های کشتی ژاپن که سال گذشته در مسابقات دنیای نورسلطان قزاقستان، قهرمان وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی دنیا شد، بیان کرد شب سال نو میلادی برای نخستین بار در مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) اوزاکا شرکت خواهد نمود. او به عنوان اولین رقیب مقابل هیدئو توکورو که نزدیک به دو دهه سابقه MMA دارد بر روی رینگ خواهد رفت.

رقیب ژاپنی حمید سوریان در مبارزات MMA به میدان می رود

اوتا در اظهاراتی که قبل از مسابقه برای معرفی خود به حاضران داشت، گفت: من شینوبو اوتا از دنیای کشتی هستم، زمانی که فهمیدم نخستین بار در شب سال نو میلادی با توکورو مبارزه دارم، بسیار شگفت زده شدم.

دارنده مدال نقره المپیک 2016 ریو در مورد رقیبش نیز گفت: او مبارزی است که من از کودکی مسابقاتش را تماشا می کردم، بنابراین واقعاً دوستش دارم، اما با تمام دلهره ای که دارم وقتی مبارزه آغاز می گردد، داستان متفاوت است.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی اضافه کرد: در حال حاضر تمریناتم را دنبال می کنم تا بتوانم یک پیروزی قاطع کسب کنم. قصد شکست خوردن را ندارم زیرا می خواهم این آغاز به چیزهای عظیم تری در زندگی حرفه ای من منجر گردد.

به گزارش وبلاگ لین هوان، شینوبو اوتا ژاپنی یکی از رقبای توانمند حمید سوریان در بازی های المپیک 2016 ریو بود که توانست ملی پوش عنوان دار کشورمان را مغلوب کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رقیب ژاپنی حمید سوریان در مبارزات MMA به میدان می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب ژاپنی حمید سوریان در مبارزات MMA به میدان می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید