راه اندازی مرکز مدیریت گردشگری سلامت در دانشگاه آزاد اردبیل

به گزارش وبلاگ لین هوان، خبرنگاران/اردبیل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از راه اندازی مرکز مدیریت گردشگری سلامت در این واحد دانشگاهی در آینده نزدیک اطلاع داد.

راه اندازی مرکز مدیریت گردشگری سلامت در دانشگاه آزاد اردبیل

اسحق رسولی در گفت و گو با وبلاگ لین هوان، با اشاره ظرفیت های دانشگاه آزاد استان اردبیل اظهار کرد: وجود رشته های علوم پزشکی و غیرپزشکی در کنار یکدیگر در این دانشگاه ظرفیت بزرگی است که نمی توان از کنار آن به راحتی گذشت چرا که این ظرفیت توانسته این دانشگاه را از متمایز از جاهای دیگر قرار دهد.

وی با بیان اینکه دانشگاه های علوم پزشکی و بیمه ها و بعضی خیریه ها در حال حاضر درمان محور است، اضافه کرد: ما باید به دنبال تغییر سبک زندگی بوده و در حوزه سلامت و در راستای توسعه بهداشت کوشش کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از راه اندازی مرکز مدیریت گردشگری سلامت در این واحد دانشگاهی در آینده نزدیک اطلاع داد و توضیح داد: این واحد دانشگاهی می خواهد به صورت ویژه روی گردشگری سلامت کار کند.

رسولی با اشاره به اهمیت صنایع غذایی و تبدیلی، گفت: در این خصوص در استان خلا وجود دارد و نیازمند توجه ویژه هستیم.

وی با بیان اینکه در بحث صنایع تبدیلی بر تکنولوژی مخصوصا کسب و کارهای خانگی و کارگاهی توجه داریم، گفت: باید کاری کنیم بعضی از معضلات موجود در استان در این حوزه حل و فصل گردد.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با بیان اینکه در بحث سیستم و بهره وری از خودمان آغاز کردیم، گفت: به همین دلیل در عین حالی که بوقلمون را به گزینی نموده ایم، روی به نژادی آن کار می کنیم که به عنوان یک پروژه دانشی مطرح است.

رسولی به پرورش زنبور عسل در مزرعه گندم سیاه اشاره نمود و اضافه کرد: این مهم دیابت و کاهش و تنظیم فشار خون کاربرد دارد.

وی با بیان اینکه بحث انرژی و آب های دامنه سبلان جزو اولویت های دبیرخانه علمی ما برای پژوهش های دانشگاهی است، گفت: قطعا هدف ما کوشش برای عمران و آبادی منطقه و کشور است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل رسانه را مکمل تمامی بخش های جامعه دانست و اضافه کرد: رسانه گرچه نمی تواند بگوید چگونه فکر کنیم ولی می تواند بگوید به چه چیزی فکر کنیم. معین سوژه و جهت توسط رسانه انجام می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "راه اندازی مرکز مدیریت گردشگری سلامت در دانشگاه آزاد اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مرکز مدیریت گردشگری سلامت در دانشگاه آزاد اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید