دیدنی های جزیره فی فی از جزایر شگفت انگیز کشور تایلند

به گزارش وبلاگ لین هوان، این جزیره زیبا و شگفت انگیز در بین جزیره پوکت و منطقه غرب تنگه مالاکا در کشور تایلند واقع شده است چشم اندازهای این جزیره به قدری شگفت انگیز و زیبا است که با تماشا منظره ها زیبای آن می توانید به وجد آیید. یکی از بزرگ ترین جزایر تایلند است تماشای های جزیره فی فی بسیار خیره کننده است به طوری که هر ساله گردشگران زیادی را از منطقه ها مختلف جهان به خود جذب می نماید.

دیدنی های جزیره فی فی از جزایر شگفت انگیز کشور تایلند

سواحل این جزیره دارای آب های شفاف و زلالی است این منطقه تحت حفاظت محیط زیست است و از این نظر دارای اهمیت می باشد گونه های جانوری و گیاهی ارزشمند که در این منطقه وجود دارد موجب شده است تا این جزیره اهمیت بسیار زیادی برای حفاظت ملی داشته باشد. این منطقه دارای امکانات و جاذبه های تفریحی متعددی می باشد از مهم ترین امکانات تفریحی در این سواحل می توان به غواصی در جزایر اشاره نمود که بسیار مهیج و شگفت انگیز می باشند.

مهم ترین تماشای های جزیره فی فی:

غواصی کردن در سواحل این جزیره یکی از لذت هایی است که از تجربه آن پشیمان نخواهید شد این جزیره دارای مجذوب کنندهیت های بسیار زیادی است و با وجود جاذبه های تفریحی متعددی که در آن وجود دارد گردشگران زیادی به این منطقه سفر می نمایند.

در این جزیره می توانید تجربه های متفاوتی داشته باشید با توجه به اینکه این منطقه یکی از منطقه ها مهم گردشگری است مجذوب کنندهیت های بسیار زیادی دارد در این جزیره فعالیت های بسیار زیادی وجود دارد و معمولا هر ساله تورهای گردشگری متعددی به این منطقه ها برگزار می گردد که امکانات توریستی و تفریحی ویژه ای را ارائه می نمایند این تورها سه تا چهار روزه هستند و می توانند به راحتی از امکانات و امتیازات آن بهره ببرید.

منظره ها طبیعی و چشم اندازهای این منطقه مورد توجه گردشگران هستند راستاهای رسیدن به این جزیره کمی سخت است اما لذت تماشا منظره ها آن ارزش زیادی دارد شما با سفر به این منطقه می توانید تجربه های منحصر به فردی داشته باشید. اگر قصد دارید تا از این جزیره تماشا کنید باید یاد داشته باشید که از دهکده آن نیز بازدید کنید.

تفریحات جزیره

تفریحات گردشگری در این جزیره متعدد است کشتی سواری، صخره نوردی، شیرجه از روی صخره، ماهی گیری و پیاده روی از مهم ترین امکانات و تفریحات در سواحل این منطقه می باشند که دارای مجذوب کنندهیت و هیجان زیادی هستند و می تواند مورد توجه شما علاقه مندان باشد. این منطقه مقصد بسیاری از ماجراجویان است تفریحات عجیب و غریبی که در صخره های این منطقه وجود دارد می تواند مجذوب کننده و پر هیجان باشند که نباید از آن ها غافل شوید. تجربه استفاده از این تفریحات می تواند آدرنالین خون شما را بالا ببرد خلیج مایا که یکی از مهم ترین جزایر این منطقه است در بسیاری از فیلم های هیجان انگیز دیده می گردد.

غذاهای مخصوص جزیره

در کنار تماشای های جزیره فی فی یکی از تجربه های لذت بخش در این جزایر خوردن غذاهای محلی فی فی است این تجربه هیجان انگیز و حیرت آور است به ویژه غذاهای دریایی که از صید روزانه تهیه می شوند و بی شک لذت خوردن این غذاها به یاد ماندنی خواهد بود. جدای از رستوران های دریایی در این منطقه می توانید از غذاهای اروپایی با منوی متفاوت و متنوع لذت ببرید منوی غذاهای محلی در رستوران های این منطقه نیز بسیار متنوع است و توصیه می کنیم تا از این غذاها نیز سرو کنید.

اقامت در جزیره:

جزیره فی فی یکی از جزایر حیرت انگیز است و کسانی که قصد سفر یا مهاجرت به تایلند را دارند اقامت در این جزیره و سواحل آن می تواند برای این افراد بسیار مهیج باشد و با امکانات مناسبی که برای گردشگران ارائه داده می گردد تجربه ویژه ای خواهند داشت. در این سواحل هتل های زیادی احداث شده اند، این هتل ها امکانات متعددی را ارائه می دهند امکانات این منطقه دارای کیفیت بسیار بالایی است این اقامتگاه ها دارای منظره ها طبیعی است و ویو مناسبی است. از مهم ترین هتل های این جزیره می توان به هتل کابانا، اقامتگاه ویلایی، اقامتگاه های طبیعی و … اشاره کنیم.

چگونه به فی فی برویم؟

بسیاری از گردشگران برای سفر به این جزیره از شهرهای تایلند می فرایند این شهرها راستا مناسبی برای تردد هستند در طی راستا نیز می توانید با استفاده از قایق سفری راحت تر و خاطره انگیز داشته باشید. یکی از برترین راستاهایی که شما را به این جزیره می رساند قایق سواری در راستا پوکت تا کرابی است از کرابی تا جزیره نیز تقریبا یک و ساعت نیم راه برای قایق سواری است که بعد از طی این راستا می توانید به جزیره فی فی برسید.

جزیره فی فی یکی از تماشای های تایلند محسوب می گردد و هر ساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف جهان به خود جذب می نماید شما گردشگران و علاقه مندان با بازدید از جاذبه های این جزیره شگفت انگیز می توانید سفری خاطره انگیز داشته باشید. شما علاقه مندان و گردشگران می توانید در فصل های مختلفی از سال از این جزیره و جاذبه های آن تماشا کنید و تجربه های منحصر به فردی را کسب کنید.

منبع: دیجیاتور

به "دیدنی های جزیره فی فی از جزایر شگفت انگیز کشور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های جزیره فی فی از جزایر شگفت انگیز کشور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید